|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Spin-off: Hva egner seg som "oppmerksomhetsgaver"?Jeg kan finne på å gi bort en flaske vin til folk jeg ikke kjenner så godt, men som jeg har lyst til å gi en oppmerksomhet. Av og til vet jeg ikke med sikkerhet om vedkommende nyter alkohol eller ikke, men jeg tar ofte sjansen likevel.
![]() |
#2 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Spin-off: Hva egner seg som "oppmerksomhetsgaver"?En litt pyntet juledekorasjon, f eks (hvis det er jul)
![]() |
![]() |
#3 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin-off: Hva egner seg som "oppmerksomhetsgaver"?Blomster, vin eller konfekt
![]() |
#4 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Spin-off: Hva egner seg som "oppmerksomhetsgaver"?Jeg er forsiktig med vin dersom jeg ikke vet sikkert at vedkommende liker det. Jeg gir oftere blomster til folk jeg ikke kjenner.
![]() |
#5 |
kamerat
|
![]() Sv: Spin-off: Hva egner seg som "oppmerksomhetsgaver"?Sjokolade, så klart!
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Spin-off: Hva egner seg som "oppmerksomhetsgaver"?Jeg ville vært mer forsiktig med å gi bort blomster enn vin. Jeg drikker ikke selv, men å ha en flaske vin stående "gjør ingen skade", liksom. En tidligere kjæreste av meg var veldig allergisk mot blomster, så slike oppmerksomhetsgaver måtte bare kastes, og det er trist. En flaske vin kan jeg alltids la vennene mine drikke opp eller gi videre.
![]() |
![]() |
#7 |
Borte
|
![]() Sv: Spin-off: Hva egner seg som "oppmerksomhetsgaver"?Vin, kaffe og konfekt, god te, lys og servietter, blomster eller oppsatser etc. er ting jeg kjøper for gi en liten oppmerksomhet. Jeg liker å få det selv, og hvis noen ikke syns det er bra nok så pilutta dem.
![]() |
#8 |
flisespikker
|
![]() Sv: Spin-off: Hva egner seg som "oppmerksomhetsgaver"?Vin er ofte en grei standardgave. Kaffe og sjokolade er en annen - det er ikke alle som liker kaffe (eller sjokolade (
![]() |
#9 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin-off: Hva egner seg som "oppmerksomhetsgaver"?Blomster og vin her! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Spin-off: Hva egner seg som "oppmerksomhetsgaver"?Jeg har en gitt selbuvotter et par ganger jeg ikke ante noe om vedkommende, men som regel har jeg klart å fiske litt hos venner/familie i forkant og kjøpt etter råd fra disse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Spin-off: Hva egner seg som "oppmerksomhetsgaver"?Greia med de gavene er jo at oppmerksomheten uansett er hyggelig. Jeg drikker ikke, men jeg blir jo ikke sur av å få vin i gave (bortsett fra den gangen da jeg fikk ei vinflaske som takk for å ha vanna naboens blomster i tre måneder). Jeg blir bare mer glad av å få sjokolade!
![]() |
#12 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Spin-off: Hva egner seg som "oppmerksomhetsgaver"?Kanskje jeg skal gi elgpulevotter neste gang? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Spin-off: Hva egner seg som "oppmerksomhetsgaver"?Krydder - til kollegaer som jeg kjenner litt. Jeg har fått det selv også, og eksklusivt kyllingkrydder og fiskekrydder er supre oppmerksomheter synes jeg.
![]() |
#16 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Spin-off: Hva egner seg som "oppmerksomhetsgaver"?
Men på grunn av alkoholen?
![]() |
#17 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Spin-off: Hva egner seg som "oppmerksomhetsgaver"?Hvis det er folk jeg ikke kjenner så godt (som ansatte i barnehage el.l.) så tør jeg ikke å gi vin. Pga alkoholen. Jeg vet jo ikke om de av religiøse grunner ikke drikker f.eks. eller om de er tørrlagte alkoholikere (satt helt på spissen da).
![]() |
#18 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Spin-off: Hva egner seg som "oppmerksomhetsgaver"?
Jeg tenker på alkoholen, hvis man ikke kjenner vedkommende, man vet jo ikke hvilket forhold folk har til alkohol bestandig.
![]() |
#19 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Spin-off: Hva egner seg som "oppmerksomhetsgaver"?Vin, sjokolade eventuelt blomster, kaffe/te pleier jeg å gi som 'oppmerksomhetsgaver'. Såfremt jeg ikke vet om noe annet, går jeg utifra at de fleste liker/drikker vin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Spin-off: Hva egner seg som "oppmerksomhetsgaver"?Fine tips!
![]() |
|
|