|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Avbefaling - elendig service på clarion hotell gardermoenEn liten anbefaling og fraråding - ikke bo på clarion hotell gardermoen. Vi hadde booket dobbeltrom . Vel på rommet ser vi at vi har fått separate senger det ikke er mulig å sette sammen. Vi ringer ned og spør pent om det er mulig å få et rom med dobbeltseng. Vi får beskjed at vi kan det dersom vi oppgraderer rommet. Det kaller jeg elendig service!!!! Sist redigert av Høns : 29-11-12 kl 17:56. Årsak: ser at det kunne misforstås og gjorde det klarere. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Sv: Avbefaling - elendig service på clarion hotell gardermoenØh. En gang til? Dere tok dere "faktisk bryet med å klage"? Og gikk ut i fra at det skulle stå en dobbeltseng der siden dere har samme etternavn? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Sv: Avbefaling - elendig service på clarion hotell gardermoenJeg syns ikke dette var elendig service, og slett ikke noe som krever fraråding. Om dere har booket 500 rom vil jeg tro at de i deres prisklasse med dobbelseng var det mennesker plassert i allerede. Kunne du ikke bare si at du ville ha dobbeltrom fra starten da?
|
|
|
#4 |
|
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
Sv: Avbefaling - elendig service på clarion hotell gardermoenSelv om man har samme etternavn er det jo ikke noen selvfølge man er gift da.
|
|
|
#6 |
|
Sv: Avbefaling - elendig service på clarion hotell gardermoenVi hadde faktisk bedt om dobbeltrom derav dårlig service. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Glamorøs
|
Sv: Avbefaling - elendig service på clarion hotell gardermoen
Dere har bestilt et dobbeltrom på seminar. Da vil jeg si at det er ganske naturlig at de tenker at dere ikke vil sove i samme seng, med mindre dere har bedt spesielt om det. De må jo gå ut i fra at dere er kollegaer, ikke gift.
|
|
|
#8 |
|
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
Sv: Avbefaling - elendig service på clarion hotell gardermoenDere fikk jo dobbeltrom
|
|
|
#9 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avbefaling - elendig service på clarion hotell gardermoenDenne forstod ikke jeg helt jeg heller. Og syns ikke det var dårlig service. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Sv: Avbefaling - elendig service på clarion hotell gardermoenDet er forskjell på dobbeltrom og dobbeltseng. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Sv: Avbefaling - elendig service på clarion hotell gardermoenJoda enig i at det er forskjell på dobbeltseng og dobbeltrom. Det va r måten hotellet håndterte forespørselen / klagen på som gjorde meg irritert. Et hyggelig og høflig svar ville gjort saken en helt annen selvom de ikke hadde kunne gi oss et annet rom. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Kakemonster
|
Sv: Avbefaling - elendig service på clarion hotell gardermoenVel, vi var nettopp på jobbtur, og måtte dele rom med en kollega. Vi fikk dobbelseng. Jeg forventet virkelig ikke det altså.
|
|
|
|
#14 |
|
Sv: Avbefaling - elendig service på clarion hotell gardermoen
Det skjønner jeg godt at du ikke hadde forventet. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Kakemonster
|
Sv: Avbefaling - elendig service på clarion hotell gardermoenDersom dere bestilte i forbindelse med et seminar hadde jeg altså stusset mer på om dere faktisk fikk en dobbelseng. De kan jo ikke lukte sånt.
|
|
|
|
#17 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Avbefaling - elendig service på clarion hotell gardermoenVært der flere ganger og opplevd kun strålende service og hjelpsomme ansatte.
|
|
|
#18 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avbefaling - elendig service på clarion hotell gardermoenEr det ikke bare å sette sengene inntil hverandre da? Og sex kan man ja i enkeltseng også assa.
|
|
|
#20 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avbefaling - elendig service på clarion hotell gardermoenJeg var der for en stund siden og glemte rettetangen. De sendte den pent hjem på oppkrav. Helt OK service for min del, altså. Men veldig stort, og med mange gjester og kø ved buffeten. Hadde ikke vært førstevalget mitt for en romantisk tur.
|
![]() |
|
|