|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Hvor skal familien LilleT dra på sol- og badeferie sommeren 2013?Jeg er i ferieplanlegge-modus igjen. Alle forslag tas i mot med takk!
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvor skal familien LilleT dra på sol- og badeferie sommeren 2013?Sunwing Resort på Rhodos eller Kypros.
![]() |
![]() |
#3 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor skal familien LilleT dra på sol- og badeferie sommeren 2013?Mallorca?
![]() |
#4 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor skal familien LilleT dra på sol- og badeferie sommeren 2013?Jeg foreslår Kroatia eller Italia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvor skal familien LilleT dra på sol- og badeferie sommeren 2013?Fly til Nice og leie leilighet enten i Nice eller i en av byene rundt? Da får du byferie, sol og bad og opplevelser i samme ferien. Avstandene er korte og det går fint å ta tog mellom de ulike byene. Antibes ligger en liten taxitur fra flyplassen og er veldig hyggelig. Da kan du shoppe i Nice, se på de rike i Cannes, sole deg på stranda i Antibes eller Juan les Pins, kjøre vannsklie i Biot, spise lunsj i idylliske Villefranche sur Mer og ta tog til Monaco.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvor skal familien LilleT dra på sol- og badeferie sommeren 2013?
Å, jeg gleder meg til jeg skal gjøre akkurat det i sommer. Bortsett fra at vi skal ha bil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvor skal familien LilleT dra på sol- og badeferie sommeren 2013?Jeg synes juni er i tidligste laget for Mallorca. Sjøen er varmere og det er mer værsikkert lenger øst i Middelhavet.
![]() |
![]() |
#9 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvor skal familien LilleT dra på sol- og badeferie sommeren 2013?Kroatia er fint |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvor skal familien LilleT dra på sol- og badeferie sommeren 2013?Vi skal til Kreta i år igjen. Pappa har hus der, så det blir billig for oss. Vi reiser en del rundt på øya også, for de har et upåklagelig bussystem.
![]() |
![]() |
|
|