|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Møllspist
Medlem siden: Oct 2012
Hvor: På den andre siden av havet
![]() |
![]() Hvor lenge holder cava seg?Fikk en flaske i julekurven fra jobben i 2011, men da var jeg gravid så da ble det ikke noe drikking. Er den fortsatt drikkendes tro?
Lille Måne og Rora juni 2012. ![]() Sist redigert av TwinFusion : 16-01-13 kl 10:48. Årsak: Feil år |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hvor lenge holder Cava seg?Hvordan har du oppbevart den?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Møllspist
![]() |
![]() Sv: Hvor lenge holder Cava seg?Den står oppå et skap på kjøkkenet. Ikke helt optimalt regner jeg med, den skulle vel helst ha ligget, men nå var det ikke jeg som putta den der og jeg har aldri fått somlet meg til å gjøre noe med det.
![]() |
#4 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hvor lenge holder Cava seg?Hvis den har stått så lenge, er det fare for at den er ødelagt. Mitt forslag er å kjøle ned og teste den ut. Det verste som kan skje, er jo at den ikke er drikkbar. Jo lenger den står der, jo større er sjansen for at den blir ødelagt.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvor lenge holder cava seg?Jepp, kjøl den ned og smak på den. Det kan jo ha gått bra også.
![]() |
#7 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lenge holder cava seg?I fjor? Som i desember 2012? Du kan vel drikke den da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvor lenge holder cava seg?
Hun har en baby født i juni 2012, så hun mener nok 2011.
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.” ― Dorothy L. Sayers Sist redigert av Harriet Vane : 16-01-13 kl 08:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Møllspist
![]() |
![]() Sv: Hvor lenge holder cava seg?
Ups... Mente 2011 ja. Har ikke helt gått opp for meg enda at det er et nytt år.
![]() |
|
|