|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Finnes ikke NonStop melkesjokolade lenger?Jeg fikk akutt lyst på det på jobb i dag og gikk innom Kiwi på vei hjem, men der hadde dem ikke. Så var mannen på en annen Kiwi etterpå og der hadde dem heller ikke, og da er det store spørsmålet: Finnes det ikke lenger?
![]() |
#4 |
<3
![]() Sv: Finnes ikke NonStop melkesjokolade lenger?Hm. Kanskje det bare er tomt, da? Vi kjøper det meget sjelden, så jeg vet ikke om det pleier å være i butikken.
![]() |
#5 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Finnes ikke NonStop melkesjokolade lenger?Jeg har selv lagt merke til at færre og færre butikker selger Non Stop. Muligens kanskje bare tilfeldig.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes ikke NonStop melkesjokolade lenger?En stund siden jeg har sett her.
![]() |
#8 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Finnes ikke NonStop melkesjokolade lenger?Jeg så før jul, hvertfall. Husker jeg tenkte at original Non Stop ser bedre ut på pepperkakene, og tok den i stedet.
![]() |
![]() |
#10 |
<3
![]() Sv: Finnes ikke NonStop melkesjokolade lenger?Fikk kjøpt på Coop Mega i dag, til den nette sum av 42,50,-.
![]() |
#11 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes ikke NonStop melkesjokolade lenger?Jeg så dem på Ica på Sjølyst på lørdag i alle fall. Da hadde de omtrent like mange av de vanlige og de med melkesjokolade.
![]() |
#12 |
Retromum
|
![]() Sv: Finnes ikke NonStop melkesjokolade lenger?Jeg har sett dem både på Spar, Mega, Meny og OBS. Har aldri brydd meg om disse annet enn til kakepynt, men akkurat nå har jeg helt dilla på de, jeg får skylde på tilstanden min :svangerskapscravings:
![]() |
|
|