|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
fri
|
![]() Hvilken gresk øy i tillegg til Antiparos?Jeg har bestilt fly tur/retur til Athen de to siste ukene i juni, og vi skal være rundt en uke på Antiparos hvor vi skal treffe andre venner med barn på alder med mine. Det er på slutten av oppholdet. Men vi vil gjerne besøke en annen øy før vi kommer til Antiparos, fortrinnsvis i Kykladene, og som er litt ulik Antiparos som jo er en liten Norge-kolloni. Sist redigert av LaBanga : 26-01-13 kl 11:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvilken gresk øy i tillegg til Antiparos?Sifnos? Det er en koselig og variert øy.
![]() |
#4 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Storbyen
![]() |
![]() Sv: Hvilken gresk øy i tillegg til Antiparos?Naxos? Kort tur fra Antiparos og mange flotte strender....;-)
![]() |
#5 |
We weren't born to follow
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken gresk øy i tillegg til Antiparos?Syros er også veldig fin. Naxos synes jeg er litt for stor og "bråkete".
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken gresk øy i tillegg til Antiparos?Jeg skal også den veien i juni |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|