|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Jeg trenger en melkeskummer på jobbenVi har espressomaskin, men ikke melkeskummer. Er det Aeroccino som gjelder? Hvor får jeg den i så fall billigst? Noe annet?
![]() |
#2 |
Klar
|
![]() Sv: Jeg trenger en melkeskummer på jobbenDa vi hadde nespressomaskin på jobben, så pleide jeg å varme melk i mikroen og så ha i kaffen. Det ble faktisk ganske godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Jeg trenger en melkeskummer på jobben
Ja, det kunne jeg ha gjort om vi hadde mikro.
![]() |
#4 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger en melkeskummer på jobbenAeroccino er i allefall super |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
Ja, Nessie tipset om Pixie + Aeroccino til 999,-. Mulig jeg går for det og så gir vi Pixien til svigermor.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger en melkeskummer på jobbenJeg har nettopp bestilt denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=639826 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Har bakt søte kaker
|
Den så smart ut. Jeg trenger uansett noe som er superenkelt å vaske opp, siden jeg må gjøre det mellom hver gang jeg bruker den. Og den må stå på kontoret og ikke på felleskjøkkenet så greit å slippe å frakte en bælsvær greie hit og dit.
![]() |
#10 |
Dragedytteren
|
Den så veldig kjekk ut. Vi har en fra OBH Nordica. Den lager godt skum, men den er upraktisk å vaske hvis den ikke blir tatt med en gang, det setter seg litt melk fast i bunnen.
![]() |
|
|