|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Om du skulle velge giftering nåHvordan skulle den se ut? Sist redigert av Pelen : 13-04-13 kl 12:21. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
intro
|
Sv: Om du skulle velge giftering nåVi har 3 mm brede ringer i gult gull fra forlovelsen for 17 år siden. Skulle vi ha valgt nå, hadde det nok blitt 2,5 mm brede ringer i hvitt gull - noe vi ikke fant den gangen. En delårsak til at vi ikke lette så veldig kraftig, er at svigerforeldrene mine har nøyaktig slike ringer, så det føltes litt som herming.
|
|
|
|
#3 |
|
TittelTøs
|
Sv: Om du skulle velge giftering nåJa, jeg hadde valgt hvitt gull fremfor den jeg har i gull nå. Jeg er ikke en "gull-person", så derfor hadde jeg valgt annerledes nå. Den gang (for snart 13 år siden) hadde liksom "alle" gull. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om du skulle velge giftering nåHadde valgt samme igjen - uten tvil
|
|
|
|
#5 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Om du skulle velge giftering nå
Signerer alt (unntagen 13 år, er bare (snart) 6 år siden vi giftet oss).
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Den var fin! Jeg hadde nok valgt noe sånt nå. Da vi giftet oss (er separert) valgte vi helt enkle gullringer.
|
|
|
#7 |
|
Fortynnet
|
Sv: Om du skulle velge giftering nåVi har i matt hvitt gull, ikke sikker på bredden men tipper 4 mm. Jeg syns fortsatt den er fin, men ville kanskje valgt en blank i dag. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Om du skulle velge giftering nåJeg hadde nok kanskje valgt en ring som ikke består av 3 ringer, for å slippe å bygge den sammen når den har vært av og skal ta den på.
|
|
|
#10 |
|
Trøtt
|
Sv: Om du skulle velge giftering nåVi fikk lagd en forhodsvis bred ring i børstet gult gull da vi giftet oss for snart 11 år siden. Vi hadde valgt den samme om vi skulle valgt i dag. Både mannen og jeg syns gifteringer i gult gull er finest.
|
|
|
#11 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Om du skulle velge giftering nåJeg ville valgt disse:
|
|
|
#13 |
|
stoffavhengig
De heter Snorre tribal forlovelsesringer, og de har dem hos de fleste gullforhandlere.
|
|
|
#15 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Om du skulle velge giftering nåJeg ville ha valgt den samme. Gult gull, ganske smal, helt glatt.
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
Sv: Om du skulle velge giftering nå...så hadde jeg valgt Nenne sin. |
|
|
|
#17 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Om du skulle velge giftering nåJeg ville ha valgt den samme. Skulle bare mangle, det er bare litt over et halvt år siden. Litt tidlig å angre. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
stoffavhengig
Sv: Om du skulle velge giftering nåJeg hadde lyst på de over her da vi forlova oss, men de er dyre, så vi valgte noen enklere og rimeligere i gult og hvitt gull.
|
|
|
#19 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Om du skulle velge giftering nåVi har veldig tradisjonelle, ganske brede, ringer i gult gull. For meg er det veldig riktig og jeg er like glad i den ringen som jeg var for 16 år siden. Mannen har vokst fra sin, så han bruker den ikke lenger. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
En som trener
|
Sv: Om du skulle velge giftering nåEr ikke gult gull et sterkere, internasjonalt "jeg er gift"-symbol? Ikke at det nødvendigvis er viktig, men. Jeg/vi hadde enkle gullringer da vi giftet oss for 11 år siden. Om jeg gifter meg igjen en gang, vil jeg kanskje ønske å ha en diamant et sted? |
|
|
|
![]() |
|
|