|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() iPhone 4s vs iPhone 5 - hvilken er best?Jeg har endelig bestemt meg, jeg skal kjøpe meg en iPhone. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: iPhone 4s vs iPhone 5 - hvilken er best?5'ern veier mye mindre.
![]() |
#3 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iPhone 4s vs iPhone 5 - hvilken er best?Jeg elsker min nye iPhone5. Men jeg elsket min gamle iPhone4 også.
![]() |
#4 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: iPhone 4s vs iPhone 5 - hvilken er best?Jeg har 4S, mannen min har 5. Hans er lettere, men for meg trekker det ned at den er større. Jeg går mye med mobilen i lommen og bruker den på trening osv. Og da er 4S mer enn stort nok, for å si det sånn.
![]() |
![]() |
#5 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iPhone 4s vs iPhone 5 - hvilken er best?Jeg har hatt iPhone, 4, 4s og har nå 5. Jeg elsket 4, mislikte 4s og elsker 5. 4s hadde enormt dårlig batteri og var bare tull med. 5ern er bedre å surfe med, raskere, bedre kamera osv. Jeg hadde valgt den.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iPhone 4s vs iPhone 5 - hvilken er best?Om man skal kjøpe i dag, bør man også tenke på hvor lenge Apple trolig vil komme med programvareoppdateringer til iPhone 4-serien. Jeg ville vel ikke vært overrasket om kanskje selv 4S ikke fikk iOS7. Vil nesten anta at iPhone 4 ikke får iOS7, mens 4S kanskje får en litt redusert utgave når det gjelder funksjonalitet.
![]() |
#7 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: iPhone 4s vs iPhone 5 - hvilken er best?Jeg likte formatet på 4 bedre enn den smale 5'ern. Har 5, men den var mindre 'wow' enn da jeg fikk 4. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
flisespikker
|
![]() Sv: iPhone 4s vs iPhone 5 - hvilken er best?Kameraet på 5 er merkbart bedre enn på 4. Særlig når man tar bilder innendørs/i dårlig lys. 5 er lettere også, og så synes jeg det er fint at skjermen er større, slik at man ser mer på den (én ekstra rekke med apper).
![]() |
#10 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: iPhone 4s vs iPhone 5 - hvilken er best?Jeg har hatt både 4s og har 5 nå og elsker begge to.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Erfaren
![]() Sv: iPhone 4s vs iPhone 5 - hvilken er best?Tusen takk for svar, alle! Jeg er fremdeles i tenkeboksen, men heller mot 5'ern |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Småbyfrue
Medlem siden: Apr 2013
Hvor: I huset vårt...
![]() |
![]() Sv: iPhone 4s vs iPhone 5 - hvilken er best?Jeg har 4S, FrkLarsen og HrLarsen har 5, vi er alle veldig fornøyde, men om jeg skulle hatt meg ny mobil nå, hadde det selvfølgelig blitt en 5, eller jeg hadde ventet til den neste iPhonen kommer..
![]() |
#14 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: iPhone 4s vs iPhone 5 - hvilken er best?Femmeren! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: iPhone 4s vs iPhone 5 - hvilken er best?Femmern. Den er lett, lekker, godt kamera og god å lese på. Bedre enn fireren.
![]() |
#16 |
Erfaren
![]() Sv: iPhone 4s vs iPhone 5 - hvilken er best?Ok, da går jeg for femmern! Fint med hjelp, tusen takk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: iPhone 4s vs iPhone 5 - hvilken er best?Jeg fikk 5 i går kveld, har just fått SIM-kortet på plass, så det gjenstår litt før jeg kommer helt "på plass", men jeg er allerede begeistret for skjermen altså!! De andre tingene nevnt har jeg ikke kommet så langt som til å teste ut, men 5 kan neppe være noe dårligere/skuffe der. Og så elsker jeg jo at den er hvit, endelig har jeg hvit mobil, men det kan man jo få 4S i også altså ...
![]() |
#18 |
Erfaren
![]() Sv: iPhone 4s vs iPhone 5 - hvilken er best?Gratulerer med ny iPhone, igjen. Min skal også være hvit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: iPhone 4s vs iPhone 5 - hvilken er best?Og med femmeren hører jeg mye bedre de jeg snakker med; veldig bra for meg som er ganske dauhørt. Gratulerer,
![]() |
|
|