|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?Trenger desperat sko nå, men aner ikke helt hva. Må iallefall ha et par som er behagelige å gå med som duger til trilleturer i byen f.eks. Men litt finere enn vanlige joggesko sånn at de kan brukes på jobb og til vanlige klær. Så ønsker jeg meg et par som kanskje er litt kulere og som kanskje har kilehæl eller noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?Converse og Nike Free Run. Converse i hvitt, og Nike i rååååsa. Har et gammelt, svart par og, hvis jeg har behov for å tone det ned litt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?Jeg har kjøpt Vagabond Cortona (sneakers) http://www.zalando.co.uk/vagabond-co...1a027-102.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?Har spekulert på converse, men får dere ikke vondt i beina av de? De er jo paddeflate inni. Har et par vans og de er ok en pitteliten stund,men blir så sliten i foten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?
Jeg er fullstendig avhengig av mine converse. Det er faktisk et av de bedre skoparene jeg har når jeg skal gå langt/lenge. (Sånn bortsett fra joggesko, da.) Skal nå til London (om et par timer!
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
God tur og kos dere masse!!!
![]() |
#8 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Jeg synes de lyse Vagabondskoene dine var flotte, men er de ikke like flate som Converse? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?Jeg kjøpte disse Ecco-skoene i høst og de er gode til trilling og er penere enn joggesko, http://m.shopeu.ecco.com/no/no/ecco/...age=3&limit=40
![]() |
#10 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?Disse bor jeg i om dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?Kjøpte et par her inne i fjor (et eller annet med Sportif i navnet), de er utrolig gode å gå på og etter min mening ganske pene.
![]() |
#12 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Le Coq? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
#15 |
Originala
|
Har den øverste i sort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
I mål
|
![]() Sv: Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?Jeg har kjøpt nye lysegrå lave Converse og mørkegrå Nike med rosa detaljer. Fra før har jeg halvhøye dongeriConverse og et par hvite lette joggesko, samt et par hvite helt flate enkle. Trenger noen flate enkle til, gjerne i svart, muligens ballerina. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Sv: Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?Jeg har akkurat kjøpt disse:
![]() |
#20 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvilke sko og sneakers møter du våren og sommeren med?Jeg kjøpte et par veldig lette Skeetchers i London i høst, marineblå med litt cerise. De likner veldig på Nike Free Run egentlig. Skal nok ha meg et par til også, men aner ikke hva. Converse blir for flat for meg tror jeg.
![]() |
|
|