|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Kidding, right?
|
![]() Hvordan fjerne (gammelt) brunsnegleslim?Fra stakken på bunaden??!
![]() |
![]() |
#3 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hvordan fjerne (gammelt) brunsnegleslim?Ull. Svart og grov. Pipestakk (masse små folder).
![]() |
![]() |
#6 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hvordan fjerne (gammelt) brunsnegleslim?Jeg har verken brunsnegler eller bunad, men ville tenkt at det består av glukoproteiner (kun synseføling her) og så hadde jeg funnet meg en stoffbit, gnukket den på en snegle og forsøkt å koke det for å se om slimet løste seg opp.
![]() |
#7 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan fjerne (gammelt) brunsnegleslim?
Det var nok slik at du tråkket og gled på en brunsnegle, og dette er hans/hennes hevn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvordan fjerne (gammelt) brunsnegleslim?Kanskje salt kan være noe? Fukte og ha på litt salt?
![]() |
#9 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hvordan fjerne (gammelt) brunsnegleslim?Problemet her er jo da at de fine foldene (pipene) ikke tåler å li særlig våte eller herjet med; de er presset/strøket inn og jeg husker de omfattende formaningene jeg fikk fra Husfliden dengang da, om å være FORSIKTIG med foldene!!!
![]() |
![]() |
|
|