|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sidenummerering i Word når man ikke vil starte før side 3?Jeg holder på med bacheloroppgaven, og innholdsfortegnelsen min blir på mer enn en side (den blir på to).
![]() |
#2 |
Tankefull
|
![]() Sv: Sidenummerering i word når man ikke vil starte før side 3.Vi fører inn i standard forside, og da er forsiden den første siden. Spurte min veileder om dette og hun ville ha det slik fordi man da har totalt antall ark klart. Selve oppgaven min startet ikke før side 4.
![]() |
#3 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Sidenummerering i word når man ikke vil starte før side 3.Det er helt uproblematisk å starte sidenummereringen på tredje side. Du setter inn et inndelingsskift/seksjonsskift og sier at sidenummereringen skal starte fra seksjon to. Jeg har ikke datamaskin foran meg, men jeg kan godt poste en mer step by step forklaring når jeg kommer hjem. Minn meg gjerne om det om du ikke hører fra meg i kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Sidenummerering i word når man ikke vil starte før side 3.Sett inn inndelingsskift som startar på sida etter innhaldslista di, slik at dei første sidene ikkje heng saman med resten når du gjer endringar. Sett inn sidetall og pass på at knappen Koble til forrige ikkje er aktivert. Du må sikkert innom Formater sidetall og velge Start på.. og setje 1 der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
![]() Sv: Sidenummerering i word når man ikke vil starte før side 3.Det finnes også tutorials på youtube det kan være verdt å sjekke ut |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Sidenummerering i Word når man ikke vil starte før side 3?Supert, takk! Skal få testet det når jeg setter meg med dokumentet og gi et pip om jeg ikke skjønner det.
![]() |
|
|