|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Travelt opptatt
|
![]() Uønsket serviseTil bryllupet ønsket vi oss et enkelt servise, som vi senere har supplert og er godt fornøyd med. Et nært familiemedlem valgte ut et annet mønster som slett ikke er etter vår smak, og har fortsatt å gi oss deler av det til hver jul og bursdag. Serviset er gått ut av salg, og jeg vet at h'n har kjøpt opp et lager, og at jeg kan forvente tilsvarende gaver minst de neste 5-6 åra. Det er av et bra merke, og relativt dyrt. Jeg kommer aldri til å bruke dette serviset, og tar bare av gavepapiret, lar det ligge i boksen sin i et skap.
![]() |
#3 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Uønsket serviseUff, sånt er trasig og litt vanskelig. Kan du prøve å selge det, og heller supplere serviset du er glad i? Jeg synes i hvert fall at det er bedre at noen får glede av det enn at det støver ned og glemmes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Uønsket servise
Ser det for meg: "se hva jeg fant på Fretex! Det er jo det serviset du samler på! Nå får du servise til 24 istedenfor 12!!"
![]() |
#5 |
Bedreviter
|
Haha. Akkurat det gjorde min mor overfor min søster: |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Klar
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Uønsket serviseJeg samler på to utgåtte serviser. Legg det ut på Finn.no? Hvis dere vet at ikke giveren bruker Finn.no da.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Uønsket serviseHar det noe verdi? Kan det bli pent en gang?
![]() |
#9 |
fri
|
![]() Sv: Uønsket serviseJeg ville også ventet til det var komplett. Og så sett om barna eller noen andre i familien likte det da, og gitt det bort. Evt. solgt det. Men vent til det er komplett. Lettere å bli kvitt et komplett servise. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Uønsket serviseDet Kanina sa, eller solgt det, hvis det er noe å tjene på det. Jeg gjemmer aldri på ting jeg ikke liker eller vet jeg ikke kommer til å bruke. Hvis det er et arvestykke tilbyr jeg resten av familien å overta det, men jeg absolutt nekter å være oppsamlingslager for noe som ikke betyr noe for meg, bare fordi noen andre syns jeg trenger det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Teo sa det.
![]() |
#13 |
By the Sea
|
![]() Sv: Uønsket serviseOm det ikke ser helt hårreisende ut, må det jo være greit å bare spare på det (om du har plass) til barna flytter ut og trenger alt mulig.
![]() |
#14 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Uønsket serviseKan jeg se bilde? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Uønsket servisehttps://www.google.no/search?q=ville...z0BCr_UXebM%3A
![]() |
#18 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Uønsket serviseDet blir ikke etterlyst i bruk, for det er jo et penservise må vite. Hadde kongen kommet innom måtte jeg nok dratt det fram, men han har det for travelt med å slåss med fulle laksefiskere.
![]() |
#20 |
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Uønsket serviseDu bor ikke i Trondheim? Foglia har jeg 12 flate middags-og dype tallerkener av. Skulle gjerne ha supplert med flere flate tallerkener. Så du trenger ikke nødvendigvis å ha et helt servise, slike som meg vil fylle på det vi har. (Og har fått feriepenger!) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|