|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Garn til Skappel-jakkeStoresøster og jeg skal strikke Skappel-jakke, vi trenger et vente-prosjekt. Hvilket garn kan jeg bruke? Gjerne nettbutikk, vi sliter med å rekke butikker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Garn til Skappel-jakkePinnsvindesign har laget en egen side om garn til skappelgenseren. Det er en nettbutikk jeg har brukt tidligere og kan anbefale. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Garn til Skappel-jakkeJeg har strikket to Skappelgensere i Faerytale og tynn alpakka, begge fra Du store alpakka. Det ble fint og mykt og passe varmt for min smak i hvert fall.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Garn til Skappel-jakkeJeg har brukt Kid mohair og alpakka silk. Genseren ble myk og god. Men er usikker på om hvor de kan kjøpes på nett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Garn til Skappel-jakkeDet går an å strikke i Drops Vivaldi og Alpaca (har ikke strikket den selv), og Drops-garn får man i allefall tak i på nett.
![]() |
|
|