|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Gal kattedame
|
![]() Hvilket blad til farmor (85 år)Min kjære farmor fyller 85 og jeg tenkte å gi henne et gaveabbonement på et eller annet, hun vil selvsagt ikke ha ting.
![]() |
#2 |
Borte
|
![]() Sv: Hvilket blad til farmor (85 år)Hjemmet eller Familien.
![]() |
#3 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hvilket blad til farmor (85 år)
Familien tror jeg blir litt for "religiøst" for henne, hun er langt fra den typen. Hjemmet har hun hatt i mange år,men kuttet ut, var for mye helsekostreportarsjer om hvor friske folk var bitt av ditt og datt.
![]() |
#4 |
Borte
|
![]() Sv: Hvilket blad til farmor (85 år)
Tror ikke Allers og Norsk Ukeblad slår Hjemmet på kryssord og håndarbeid. Hva med et rent kryssordblad?
![]() |
#5 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket blad til farmor (85 år)Har ikke Norsk Ukeblad et kryssordbilag i hvert nummer? Det kunne kanskje vært noe for henne, men mulig innholdet i bladet er ganske likt Hjemmet da. Du kan jo evt gå for et abonnement på et Allers Kryss & Tvers som er et rent kryssordblad.
![]() |
#7 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Hvilket blad til farmor (85 år)Produktomtalen til Familien så jo lovende ut for ei som liker håndarbeid, barn og kryssord da:
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket blad til farmor (85 år)Har hun kryssord- ordbok, da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket blad til farmor (85 år)Er Familien egentlig så veldig religiøst? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket blad til farmor (85 år)Tror ikke familien er så veldig religiøst altså. Bestemoren min abonerer på det, og hun er ikke videre religiøs av seg. Mye fint håndarbeid.
![]() |
#13 |
heimføing
|
![]() Sv: Hvilket blad til farmor (85 år)Hva med det nye Dilla på håndlaget? Utgitt av Epla, tror jeg. Var med mønster og oppskrifter også. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|