|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva bruker du cottage cheese til?Nyfrelst cottage cheese-spiser, bruker det mest i havregrøt sammen med bær og kanel, men blander det også i rundstykkedeig og kjøttboller iblant. Ellers kan jeg godt spise bare cottage cheese blandet med bær eller frukt, og gjerne litt sprøtt oppå, All Bran eller noe sånt. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva bruker du cottage cheese til?Jeg synes den nye cottage cheesen med eple og kanel er ganske god, og spiser det ofte som et lite kveldsmåltid. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Hva bruker du cottage cheese til?Og så bruker jeg cottage cheese i deigen når jeg baker brød. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hva bruker du cottage cheese til?Til alt mulig, blant annet alt det som nevnes her. Det kan også blandes med krem, vaniljekrem elle vaniljekesam oppå pavlovakake. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Aktiv
Medlem siden: May 2007
![]() |
Sv: Hva bruker du cottage cheese til?På knekkebrød, med skinke og paprika på toppen der igjen. Kjempegodt!
|
|
|
|
#11 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva bruker du cottage cheese til?
Jeg pisker to egg og rører sammen med ca 100 gram cottage cheese. Så steker jeg dette sammen med det jeg liker av andre ting under lokk på svak varme. Deilig lunjs som metter lenge.
|
|
|
#12 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva bruker du cottage cheese til?Omelett, i salat, på brødskiva eller knekkebrødet med f.eks fiskepålegg, tomater, syltetøy etc over.
|
|
|
#13 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Hva bruker du cottage cheese til?Jeg spiser cottage cheese med bær (som oftest skogsbærblanding) til frokost nesten hver dag.
|
|
|
#15 |
|
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva bruker du cottage cheese til?Gjerne med litt syltetøy, søtet med tagatose, og jordbær med kanel på toppen. Nam nam!
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva bruker du cottage cheese til?Ingenting nå for tiden... |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva bruker du cottage cheese til?Jeg skal lage scones med cottage cheese til kveldsmat. |
|
|
|
![]() |
|
|