|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Fortynnet
|
Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.nr?Det ble en lang og litt forkortet overskrift, men det slo meg her jeg sto og vasket opp elleveåringens fancy lunsjbag merket med klistrelapp med navn og telefonnummer: |
|
|
|
|
|
#2 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.Nei, aldri og aldri funnet klær med navn, heller. Merker alt som skal ut av huset, det meste dukker opp etterhvert, særlig om man tar en ringerunde til de mest opplagte stedene...
|
|
|
#3 |
|
bits and pieces
|
Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.Nei, og jeg skulle så ønske at jeg fikk en sånn telefon for en måned siden. Eksmannen glemte av ytterjakkene til begge guttene når de var på tur. Jakkene var merket, men har ikke fått noen telefon.
Sist redigert av star : 26-08-13 kl 23:13. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.
Vet du hvor han glemte dem? Bor i området og kan sjekke.
|
|
|
#5 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.Barna har foresten lært seg nr mitt ved å stadig se disse lappene på alt de eier og har.
|
|
|
|
#6 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.
.... Samme her, men det skapte forvirring fordi jeg har skrevet nummeret med landskode. (+47 .. .. .. ..). Stakkars storebror hadde prøvd igjen og igjen.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
|
|
|
#8 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.Jeg ble tidligere i år oppringt fra hittegodsen på tbanen fordi sønnen min hadde glemt igjen ei lue. Det er vel så langt den eneste gangen det har skjedd.
|
|
|
#9 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.Nei, faktisk ikke. Men jeg har ringt opp en mor til et gråtende barn jeg fant på butikken. Veldig kjekt at nummeret sto i jakka.
|
|
|
#10 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.Eg har funne, og ringt. Dei virka heilt uinteressert. De ba meg la plagget ligge (ved ein fotballbane), slik at dei kunne hente ein gong det passa.
|
|
|
#11 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.Eg vart oppringt av ein mann som hadde funne Poden sine solbriller på ein liten fjelltopp i fjellheimen her. Da vart eg imponert.
|
|
|
#12 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.En gang. Har hatt barn med merka klær i barnehage og skole i 16 år, og har mista masse. Alt fra dyre vinterdresser til sko og hjemmestrikka klær. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Er frisk!
|
Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.Jeg har ringt en gang, men aldri blitt oppringt. Men så er jeg en dårlig merker også - og ungene mine mister også særdeles lite.
|
|
|
|
#15 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.Nei, så sist jeg kjøpte klistrelapper bestilte jeg uten telefonnr. Men jeg har igjen noen fra tidligere med telefonnr som jeg bruker på veldig dyre ting.
Aha! Merke bilen, det var genialt!
|
|
|
#16 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.Tre ganger har vi blitt oppringt etter at noen har funnet gjenglemt tøy etter ungene. Veldig kjekt!
|
|
|
#17 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.Kun pga. forbyttede vinterstøvler, opptil flere ganger i svømmehallen.
|
|
|
#18 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.Vi glemte en litt fin leiebil til storebror da vi leide hus i Danmark for endel år siden. De som hadde huset etter oss tok kontakt og sa de hadde funnet bilen. Det er eneste gangen jeg har opplevd det.
|
|
|
#19 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#20 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Jeg tipper det er iphonsk for lekebil.
|
![]() |
|
|