|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Vil du strikke for meg?Jeg har fått noe skikkelig døvt og vondt revmatismeaktig i begge tommelleddene og klarer ikke å strikke noe særlig. (
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Vil du strikke for meg?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Vil du strikke for meg?Hvis det blir for vanskelig å forklare hendene dine hva de skal gjøre uten lyd, så finner du nok de riktige tegnene her: http://www.tegnordbok.no/ eller på erher.no
![]() |
#5 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Vil du strikke for meg?
Det er revmatismen som er døv, ikke tomlene.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Vil du strikke for meg?Jeg har skrevet i tråden min at jeg holder på med et sjal til akkurat nå, og at jeg evt. også kan strikke noe mer "spesifikt" hvis du ønsker.
![]() |
|
|