|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Borte
|
![]() Ser du mye på TV eller serier?Hva ser du på?
![]() |
#2 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Ser du mye på TV eller serier?Jeg ser på TV/film/serier kanskje 4 timer tilsammen i helgene.
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() Sv: Ser du mye på TV eller serier?Vi ser en del TV-serier, enten Netflix eller lignende eller ting vi har kjøpt på plate. (Nå i høst kommer vi antagelig til å følge Broen på faktisk TV, det er lenge siden sist!) Jeg vil anslå at vi ser en episode av ett eller annet de fleste kvelder. Noen ganger to episoder, noen ganger ingen. Vi holder typisk på med 3-6 serier av gangen.
![]() |
#4 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ser du mye på TV eller serier?Det går litt i perioder. I sommer har jeg ikke sett noe TV, men nå starter enkelte serier som jeg gjerne vil ha med meg, f.eks Broen, Homeland og Downton abbey.
![]() |
#5 |
flisespikker
|
![]() Sv: Ser du mye på TV eller serier?"Hvorfor" spurte du også om, ja. Fordi jeg synes det er morsomt og/eller spennende - det er veldig mange gode TV-serier for tiden! - og fordi det er veldig mye lettere å få tid til å se en episode på en hverdagskveld enn det er å se en hel film (som jeg også kunne tenke meg å gjøre mer av).
![]() |
#6 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Ser du mye på TV eller serier?Ja, jeg vil tro at vi ser på noe ca annenhver kveld. Vi har ikke vanlig tv-signal, men nett-tv, Netflix og masse dvder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Ser du mye på TV eller serier?Jeg ser en del på serier, men stort sett alltid opptak eller netflix. Altså jeg ser når det passer meg og ikke kanalene sine sendeskjema.
![]() |
#8 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ser du mye på TV eller serier?Jeg ser mye film og serier og gleder meg alltid til høst og vinter når det blir lettere å bruke tiden på det.
![]() |
#10 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Ser du mye på TV eller serier?Jeg ser en del serier og film. Jeg følger som regel ikke med på tv til faste klokkeslett, det har jeg ikke tid til. Men jeg laster enten ned, eller bruker Netflix og Sumo.. Eller jeg lagrer på tuneren..
![]() |
#11 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Ser du mye på TV eller serier?Jeg følger ikke med på noe, men blir som regel sittende og se på et eller annet de fleste kvelder - gjerne faktaprogrammer. I helgene ser vi ofte på Mord og mysterier.
![]() |
#12 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Ser du mye på TV eller serier?Jeg ser ganske mye tv, egentlig. Har dekoder med opptaksfunksjon som brukes flittig, og har netflix-abonnement. Ser serier, diverse humorprogrammer, matprogram (Masterchef Australia
![]() |
#13 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Ser du mye på TV eller serier?Jeg ser veldig lite. Den mid wife serien søndag kveld liker jeg, også håper jeg Greys begynner igjen tirsdager. Ellers er det sporadisk jeg ser på tv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Ser du mye på TV eller serier?Jeg ser en del på TV. Har PVR-dekoder så ser sjelden noe til sendetid, men på kvelden når ungene er i seng synes jeg det er både underholdene og avslappende å se litt på TV. Når jeg hekler eller strikker liker jeg også å ha et øye på TVen. Jeg følger med på EastEnders, Nytt liv i East End og Big Bang Theory (når den begynner neste uke i allefall), og ellers litt her og der.
![]() |
#15 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Ser du mye på TV eller serier?Vi ser heller serier enn filmer for tiden, og har litt forskjellig på serieopptak og på DVD. Når dagene er travle fylles boksen fort opp, men så blir det roligere og det er kjekt å ha litt å velge i.
![]() |
#16 |
can-jur
|
![]() Sv: Ser du mye på TV eller serier?Hva ser du på?
![]() |
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ser du mye på TV eller serier?Jeg ser "Brothers and sisters" alene, og "Breaking bad" med mannen. Han og jeg ser en episode nå og da, kanskje 2 i uken. Den andre ser jeg når jeg kjeder meg veldig i sykemeldingsperioden min. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Ser du mye på TV eller serier?Om sommeren ser jeg vanligvis nesten ikke noe, men denne sommeren ble det alle sesongene med GOT. Hvorfor? Ja, det trenger jeg vel ikke si noe om. Nå har jeg begynt å se på Broen på mandager, skal se Downton Abbey på søndager når den begynner og Greys på tirsdager. Ellers blir det vel å fortsette å ha The Voice og Stjernekamp på når det går, men det er ikke så høyt prioritert.
![]() |
#20 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ser du mye på TV eller serier?Jeg ser ikke så mye serier på tv,men finner meg ofte favoritter på Netflix. Ser de som regel på nettbrettet på senga (er singel og har ikke så lett for å sovne |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|