|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Textrovert
|
![]() New York - hva MÅ vi se og hva må forhåndsbestilles?Mannen og reiser reiser til New York i november, og ska være fem dager.
![]() |
#3 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: New York - hva MÅ vi se og hva må forhåndsbestilles?Jeg synes at det var kjekt med båttur langs Manhatten og ut til Frihetsgudinnen (vi gikk ikke i land). Nå kan det ha litt å si at det var hetebølge i NY da vi var der. Båttur i november er kanskje litt mer hustrig? 36 grader på Manhatten var ganske heftig! Flott å se Manhatten på litt avstand i alle fall - sikkert ekstra flott når det er mørkt
![]() |
#4 |
I mål
|
![]() Sv: New York - hva MÅ vi se og hva må forhåndsbestilles?Jeg har vært i NY tre ganger på veldig korte turer, og om jeg skulle dit igjen skulle jeg forhåndsundersøke og bestille mat og restaurant. Her har sikkert andre noen tips. Synes det har vært vanskelig å finne gode steder på måfå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
kamerat
|
![]() Sv: New York - hva MÅ vi se og hva må forhåndsbestilles?The High Line!
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: New York - hva MÅ vi se og hva må forhåndsbestilles?Hvis dere skal på MoMA(
![]() |
#7 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: New York - hva MÅ vi se og hva må forhåndsbestilles?Empire State Building. Vi kjøpte dyre VIP-billetter, og suste forbi alle køer. Verdt det med en Aspergergutt på tur. Men dra ikke ut dit på en litt tåkete dag - da kaster du bort pengene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
blid
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: New York - hva MÅ vi se og hva må forhåndsbestilles?
Vi våknet grytidlig om morgenen, så det var null problem å være på plass utenfor Empire State Building når de åpnet kl åtte. Da slapp vi unna all kø.
![]() |
#10 |
Textrovert
|
![]() Sv: New York - hva MÅ vi se og hva må forhåndsbestilles?Takk for tips. Jeg har ikke hatt tid til å se noe mer på denne tråden før nå. Men nå har vi i alle fall forhåndsbestilt billetter til 911 Memorial.
![]() |
|
|