|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Heklenåler: I hvilket materiale?Jeg har blitt En Som Hekler. (
![]() |
#5 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2012
![]() |
![]() Sv: Heklenåler: I hvilket materiale?Jeg foretrekker de gode gamle i metall. Jeg holder "feil" vei, det har ofte noe å si i forhold til hva man foretrekker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
One of These Days
|
![]() Sv: Heklenåler: I hvilket materiale?Jeg er veldig glad i de som Luftslottet bruker. Det kommer veldig an på hvilket grep du har når du hekler. Har du blyantgrepet, funker Clover sine veldig godt. Har du knivgrepet, funker f.eks. bambus og Knit pro sine bedre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Heklenåler: I hvilket materiale?Jeg liker best metall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Heklenåler: I hvilket materiale?Jeg liker nok best metall, selv om jeg har både bambus, de med plasthåndtak, knitPro og det meste annet. Men går alltid tilbake til metall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Heklenåler: I hvilket materiale?
Jeg har blyantgrep og liker best bambus framfor metall. Jeg har ikke prøvd Clover, me har diverse andre i plast, metall og med ulike former for ergonomisk skaft. Men det er babmbusen som er best.
![]() |
#10 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Heklenåler: I hvilket materiale?Jeg liker best de blanke i metall, ikke de grå "matte".
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Heklenåler: I hvilket materiale?Jeg heklet nettop sjal med heklenål i plast. Den likte jeg ikke fordi skaftet var helt rundt. Dermed "snurret" den og var vanskelig å få grep rundt. Nå heklet ikke jeg så mye og foretrekker så langt blank metall. Prøver nok bambus neste gang.
![]() |
#13 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Heklenåler: I hvilket materiale?Takk for svar! Jeg skal prøve et prosjekt med bambus før jeg bestemmer meg. Liker ikke de ergonomiske, for jeg liker at garnet kan skli lenger opp på pinnen, ellers hekler jeg så stramt. Bruker blyantgrep.
![]() |
#14 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Heklenåler: I hvilket materiale?Jeg liker best blank metall (blyantgrep).
![]() |
|
|