|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Når man bestiller gjennom travellink, gotogate, m.m.Jeg skal ha flybillettertil min datter, og jeg får mye bedre pris når jeg søker gjennom skyscanner. Jeg har sjekket dette flere ganger i dag, og plutselig så får jeg på sas.no opp at det ikke er flere billetter igjen på den ene avgangen jeg ønsker. På skyscanner får jeg ikke beskjed om dette. Er det trygt å bestille gjennom skyscanner som sender meg videre til travellink? Eller kjøper jeg en billett som egentlig ikke er ledig? Litt kjipt siden min datter skal reise alene. Har ikke lyst at hun skal havne opp i altfor mye rot på sin første flytur alene.
![]() |
#2 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når man bestiller gjennom travellink, gotogate, m.m.Såvidt jeg forstår, har disse selskapene kjøpt opp en del av setene, så det kan godt hende Skyscanner/Travellink sitter på billetter til den avgangen selv om SAS opplyser at det er fullt.
![]() |
#3 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Når man bestiller gjennom travellink, gotogate, m.m.Vi har reist med Travellink, ikke noe problem. De kjøper de billigste setene på flyet, du må dermed ta til takke med det setet du får. På lengre flyvning ville jeg derfor ha vurdert god seteplassering kontra pris. Vi fikk sitte sammen, men fikk ikke bytte seter.
![]() |
#4 |
![]() Sv: Når man bestiller gjennom travellink, gotogate, m.m.
Hun skal fly innenlands alene så setet spiller ikke så stor rolle. Jeg ville jo bestille fra sas direkte men det var ikke ledige billetter den dagen. Foretrekker absolutt å bestille direkte hos flyselskapet.
![]() |
#5 |
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Når man bestiller gjennom travellink, gotogate, m.m.Jeg tviler på at operatørene har kjøpt seter av flyselskapet. Det skjer ytterst sjeldent, og så godt som aldri med sånne små aktører.
![]() |
#6 |
Men når man har betalt og fått billetter på mail da har man fått plass på flyet går jeg ut fra?
![]() |
#7 |
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Da er plassene i boks ja.
![]() |
|
|