Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Klassiske, pene og gode vintersko

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-13, 13:26   #1
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Klassiske, pene og gode vintersko

Det trenger jeg. Helst ikke for høy hæl, slik at jeg også kan bruke dem på jobb uten å bli fullstendig ødelagt i føttene.

Har dere noen forslag?

Gammel 03-11-13, 18:56   #2
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Klassiske, pene og gode vintersko

Bra spørsmål, det lurer jeg også på!

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-13, 19:27   #3
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Hvis jeg trengte vintersko nå, ville jeg kjøpt Blackstone, men de er kanskje ikke klassiske nok?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (24,0 KB, 87 visninger)

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-13, 21:30   #4
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv

Mirmell sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Jeg har disse fra Din sko. De er nettere i virkeligheten enn på bildet og jeg synes de er veldig gode å gå i.

Gammel 08-11-13, 18:27   #5
Cumulus

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Hvis jeg trengte vintersko nå, ville jeg kjøpt Blackstone, men de er kanskje ikke klassiske nok?

Hvor selges disse? Og hva er prisen?

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-13, 19:17   #6
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Flere nettbutikker feks lillevinkelsko, miinto og neomania, prisen er rundt 2000.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 01:34   #7
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig fine, Mirmell. Hva er prisen?

Teflona: også veldig fine, men litt grovere enn jeg hadde tenkt.

Gammel 04-11-13, 09:46   #8
Mirmell

Mirmell sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

De koster 499.-

Gammel 08-11-13, 19:38   #9
Odelia

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Ecco Siberia Jeg skal i alle fall ha disse neste gang jeg skal kjøpe vintersko (2 i familien har dem og de er veldig fornøyd - jeg har fått prøve skoene på, og de sitter veldig godt på foten i tillegg til at de er varme). Finnes i flere ulike varianter og farger (google Ecco Siberia så ser du):

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-13, 23:05   #10
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

Ecco Siberia Jeg skal i alle fall ha disse neste gang jeg skal kjøpe vintersko (2 i familien har dem og de er veldig fornøyd - jeg har fått prøve skoene på, og de sitter veldig godt på foten i tillegg til at de er varme). Finnes i flere ulike varianter og farger (google Ecco Siberia så ser du):

Jeg har kjøpt noen som likner litt på disse. Fikk dem til halv pris og betalte fem hundre. Gode og varme.

Gammel 10-11-13, 09:27   #11
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Jeg kjøpte disse i går. Nydelig å gå med og gode og varme. Fåes med gullsnøring også.

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-13, 09:41   #12
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ønsker meg disse fra Wonders:

Fås med eller uten ullpelsfor.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-13, 19:42   #13
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Jeg har hørt mye bra om Duckfeet, og jeg synes de er nydelige. Klassiske er de i alle fall:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:26.