|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Indisk mat i London, og hvilken musical?Jeg og mannen skal på langweekend til London snart. Vi er av typene som roter rundt og aldri finner noe når vi ikke planlegger, så vi må vite på forhånd hvor vi skal spise og hvor vi skal gå.
![]() |
#2 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Indisk mat i London, og hvilken musical?Vi så The book of mormon i New York tidligere i år og skulle gjerne sett den igjen og igjen og igjen. Hadde vi ikke hatt ungene med oss da vi var i London sist helg ville vi garantert sett den på nytt. Vi hører på musikken stadig vekk i bilen. (Kilde: youtube.com) Sist redigert av Mei : 09-11-13 kl 23:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Indisk mat i London, og hvilken musical?Dere MÅ rett og slett gå på Quilon!
![]() |
#4 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Indisk mat i London, og hvilken musical?
Den har jeg ikke hørt om engang, må sjekkes ut! Perfekt! Takk for tips.
![]() |
#5 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Indisk mat i London, og hvilken musical?Sist redigert av Mei : 09-11-13 kl 23:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Indisk mat i London, og hvilken musical?Les Mis eller Phantom of the Opera!
![]() |
#7 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Indisk mat i London, og hvilken musical?Les Mis
![]() |
#9 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Indisk mat i London, og hvilken musical?Rock of ages! Magisk!
![]() |
![]() |
#10 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Indisk mat i London, og hvilken musical?Hvis dere ikke har vært på musical i London før, anbefaler jeg Les Mis eller Phantom of the opera |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Indisk mat i London, og hvilken musical?Nå stakk jeg innom for å tipse om at Novla er rett person å spørre om anbefalinger for indisk mat i London (og annen mat også!) men så ser jeg at hun allerede har vært her og delt av sin visdom.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Indisk mat i London, og hvilken musical?Jeg tror kanskje vi går for Les Miserables om jeg finner passende billetter. Kan nemlig se ut som om det bare er plasser mot midten ledig, og jeg lider av klaustrofobi og må egentlig sitte ytterst.
![]() |
#13 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Indisk mat i London, og hvilken musical?Mange gode indiske restauranter mellom Leichester square og Covent Garden. På Leichester square er det også en billetboot som selger billigere billetter til dagens forestillinger billigere.
![]() |
#14 |
Audacious
|
![]() Sv: Indisk mat i London, og hvilken musical?Jeg vil sterkt anbefale Sheba i Brick Lane. Både fordi det er en knallgod restaurant, og fordi jeg synes det er morsommere å spise indisk i Brick Lane.
![]() |
#15 |
|
![]() Sv: Indisk mat i London, og hvilken musical?Brick Lane
![]() |
#19 |
|
![]() Sv: Indisk mat i London, og hvilken musical?(Den er så fin,
![]() |
#20 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Indisk mat i London, og hvilken musical?Jeg har visst ventet litt for lenge med å booke bord, for på lørdag er alle restauranter vi har vurdert fullbooket.
![]() |
|
|