|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
nju nja njo
|
![]() Fint juletre i plast?Av ulike grunner skal vi gå over til plasttre og da lurer jeg på om noen har noen fine å anbefale? Eventuelt noen de vil avbefale?
![]() |
#2 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fint juletre i plast?Vi kjøpte et på smart club for to år siden, brukte det for første gang i fjor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fint juletre i plast?Det største problemet med fake juletrær er at de er for tette i toppen. Norske grantrær har fem sånne skudd rett under selve toppen. Det mangler alle de falske. De må være ment å etterligne en annen tye grantrær, tenker jeg. Jeg synes det ser rart og amerikansk ut, så får det ikke hjelpe hvor autentiske barnålene ser ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Fint juletre i plast?Jeg har kjøpt meg ett griselekkert tre i år. 1 ukes leveringstid, kommer på døra:http://www.kunstkerstbomen.nl det jeg har kjøpt herer New York Delux.
![]() |
#5 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fint juletre i plast?
Takk for godt tips!
![]() |
#6 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Fint juletre i plast?
Sikkert mye fine trær, men herrejemini, så morsom google translate!
![]() |
#7 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Fint juletre i plast?Jeg for min del vil ha et superfake et. Jeg har ikke bestemt meg om det skal være rosa eller sort.
![]() |
#8 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Fint juletre i plast?Der var det link og greier ja, tusen takk.
![]() |
#9 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Fint juletre i plast?Det ble grønt. Plantasjen har 30% så da fikk vi et helt greit et til en høvelig pris.
![]() |
#10 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2009
![]() |
![]() Sv: Fint juletre i plast?http://www.hageshoppen.no/viktoria-210-m-lys.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fint juletre i plast?Om du skal ha ekte tre, tror jeg ikke du bør kjøpe det nå, nei...
![]() |
|
|