|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Til tider frustrert...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Utdrikningslag!Jeg skal i utdrikkningslag i juni. Og den kommende brud skal få noen utfordringer...har du et morsomt forslag til ildprøver for en kommende brud?
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Utdrikkningslag!Hva mener du med ildprøver? Er det snakk om utdrikning eller utdritning?
![]() |
#3 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Utdrikningslag!Den klassiske leken er at hver av deltakerne skal pakke inn en liten gave som representerer ett spesielt minne man har sammen med bruden og så må bruden klemme på pakka og gjette hva det er og finne ut hvilket minne dette knytter seg til. Dette minnetbør være en god historie som kan deles med alle. Hvis bruden ikke skjønner hva som er i pakka eller ikke gjetter riktig historie må hun selvfølgelig drikke.
![]() |
#4 |
Til tider frustrert...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Utdrikningslag!
Ja den tenkte jeg ikke på. Har jo vært med på den leken før. Takk!
![]() |
#6 |
<*(((<
|
![]() Sv: Utdrikningslag!Husmortesten! Legge opp bukse, lage (eller svare på hvordan man lager) hvit og brun saus, hvordan fjerne flekker osv. Du kommer sikkert på flere husmorting en vordene brud burde kunnne :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Utdrikningslag!Intervju med kommende mann på video - stille spørsmål (stoppe filmen før han kommer med svaret og stille samme spørsmål til bruden) som han svarer på, bruden må svare det samme, ellers må hun ta seg en drink.
![]() |
#8 |
trøtt
|
![]() Sv: Utdrikningslag!Jeg er tilhenger av å skjemme bort den kommende bruden, så en runde med f.eks aromaterapi eller hudpleie synes jeg at må med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utdrikningslag!Søsteren min fikk utlevert to egg og beskjed om å fikse en omelett - midt i Oslo sentrum. Som husmortest.
![]() |
#11 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Utdrikningslag!Det er sååå kjekt med utdrikningslag (ikke utdridning.. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|