Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hjelp til valg av mobil

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-07, 16:11   #1
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Hjelp til valg av mobil

Skal ha meg ny mobil, men har problemer med å velge en. Valget står mellom SE W880i, SE K800i, SE K810i og nokia N73.

Noen som har noen erfaringer med disse telefonene?

Gammel 12-05-07, 18:26   #2
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til valg av mobil

Jeg har akkurat kjøpt K810i og er superfornøyd. Det jeg er aller mest fornøyd med når det gjelder SE og K810i spesielt er taletiden/batterikapasiteten. Den er høyest på K810i (10 timer taletid mot 4,5 timer for N73). K810i er storebroren til K800i.

Gammel 12-05-07, 18:29   #3
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har SE K800i. Den er litt klumpete, men det er veldig kjekt å alltid ha et kamera som tar brukbare bilder tilgjengelig. Er veldig fornøyd med den på alle punkter, bortsett fra størrelsen i grunnen.

Gammel 12-05-07, 18:51   #4
Albertine
Passiv

Standard

Du har valgt ut de samme mobilene som meg, pussig nok. Jeg vet ennå ikke hva jeg skal velge, så jeg skal følge nøye med alle tipsene du får!

Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 20:01   #5
Hermine
From Gokk With Love

Hermine sin avatar

Hvor: Alta
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Har SE K800i. Den er litt klumpete, men det er veldig kjekt å alltid ha et kamera som tar brukbare bilder tilgjengelig. Er veldig fornøyd med den på alle punkter, bortsett fra størrelsen i grunnen.

Samme her.

Gammel 12-05-07, 20:17   #6
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Jeg har K800i, og er veldig fornøyd med den. Har ingen problemer med å anbefale den til de som vil ha ny mobil.

Veronal: Hva er egentlig forskjellen på K800i og K810i?

Gammel 12-05-07, 20:35   #7
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

Veronal: Hva er egentlig forskjellen på K800i og K810i?

Den er helt ny.

Egentlig er det ikke de store forskjellene annet enn små justeringer. Den største forskjellen er vel tastene.

Gammel 12-05-07, 23:15   #8
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har K800i - i brunt. Den er veldig fin. Men jeg ønsker meg egentlig 810i.

Jeg tror ikke jeg ville kjøpt en modell som ble lansert for nesten ett år siden; de blir fort gammeldagse sånne mobiler igrunnen. Hvis man er litt interessert i gadgets, that is.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 06:13   #9
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Jeg har også k800i, og er veldig fornøyd med den. Helt greit at den er litt stor og klumpete, så lenge den tar bilder av god kvalitet. God batterikapasitet og lettnavigert meny også.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 08:12   #10
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Jeg har N73, og er veldig fornøyd med den. Grunnen til at jeg valgte den var egentlig at det er en smart-telefon, som du kan få masse fine og (u)nyttige programmer til. Nå viser det seg at jeg stort sett bruker den til å ringe, sende meldinger og ta bilder med, så jeg kunne sikkert klart meg fint med noe enklere.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 08:09   #11
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg ville ikke valgt N73 iallefall, har ei venninne som ikke er fornøyd med den iallefall. Men k800i har jeg bare hørt positive ting om.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:02.