|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hvilken bydel i London ligger smart til mht offentlig transport til Gatwick flyplass?Jeg vurderer en stop over i London hvor jeg isåfall skal fly hjem ukristelig tidllig med første fakirekspress. Hvilken hyggelig bydel har T-bane eller lignende som går direkte til Gatwick mon tro? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken bydel i London ligger smart til mht offentlig transport til Gatwick flyplGatwick Exspress går fra Victoria Station
![]() |
#4 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvilken bydel i London ligger smart til mht offentlig transport til Gatwick flyplMidt i sentrum er greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hvilken bydel i London ligger smart til mht offentlig transport til Gatwick flyplThe station is in central London and close to Westminster, Pimlico and Belgravia.
![]() |
#6 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hvilken bydel i London ligger smart til mht offentlig transport til Gatwick flyplDet går lokaltog til Gatwick fra London Bridge. Det tar vel 30-40 min mener jeg å huske. Lenge siden jeg har vært ute og reist.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilken bydel i London ligger smart til mht offentlig transport til Gatwick flyplJeg skal ta tog til Gatwik kl 5 om morgenen, slik at jeg må bo rett i nærheten (gåavstand) av Victoria station. Tenker å leie rom via airbnb. Noen som vet hvilke av disse nabolagene airbnb lister opp som ligger nærmest Victoria station? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
This is normal!
|
![]() Sv: Hvilken bydel i London ligger smart til mht offentlig transport til Gatwick flyplPå Google Maps ser du lett hva som er hvor i forhold til Victoria Station.
![]() |
![]() |
#10 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvilken bydel i London ligger smart til mht offentlig transport til Gatwick flyplVictoria ligger i Belgravia, mener jeg.
![]() |
#12 |
anglofil
![]() Sv: Hvilken bydel i London ligger smart til mht offentlig transport til Gatwick flyplVictoria ligger i Westminster City Council.
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett) Sist redigert av Lisa : 07-01-14 kl 13:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvilken bydel i London ligger smart til mht offentlig transport til Gatwick flypl
Ja, men Belgravia er vel den under-bydelen til Westminster som Victoria ligger i?
![]() |
#14 |
anglofil
![]() Sv: Hvilken bydel i London ligger smart til mht offentlig transport til Gatwick flypl
Personlig ville jeg ikke ha beskrevet Vicotria som en del av Belgravia da jeg ser på Belgravia som et bittelite residential område i sterk kontrast til Victoria.
![]() |
#15 |
blid
![]() Sv: Hvilken bydel i London ligger smart til mht offentlig transport til Gatwick flyplPremier In Victoria er et helt greit hotell for en overnatting. Hotellet ligger tre-fire minutters gåtur unna Victoria Station
![]() |
|
|