|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Kan du svømme? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
185 | 97,37% |
Såvidt/nesten |
5 | 2,63% |
Nei |
0 | 0% |
Deltakere: 190. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kan du svømme?Jeg har alltid tatt det som en selvfølge at alle over en viss alder (i allefall alle som har fullført barneskolen) kan svømme. Men i det siste har jeg til min overraskelse oppdaget at dette ikke er tilfelle. Samboeren min går på et spesielt treningsopplegg på grunn av ryggproblemer, sammen med andre med ryggproblemer. I dag hadde det vært bassengtrening. Mange hadde ikke møtt, men av de som hadde møtt var det tre som ikke kunne svømme. Den ene var ca 50 år, og de to andre var født på 70-tallet. I tillegg har jeg nettopp oppdaget at en god kamerat av meg faktisk heller ikke kan svømme.
![]() |
#3 |
intro
|
![]() Sv: Kan du svømme?Ja, jeg kan svømme. Er det elegant? Overhodet ikke. Jeg har hodet på stilk med håret over vann omtrent som mora mi på sydentur i 1986.
![]() |
![]() |
#4 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Kan du svømme?Jeg kunne sikkert kavet meg noen hundre meter. Noen langdistansesvømmer er jeg ikke.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kan du svømme?Ja, jeg kan gjerne svømme 1000 meter eller mer. Jeg kommer fra en familie der mange konkurransesvømmet, så svømming har vært en del av livet vårt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Smugleser
|
![]() Sv: Kan du svømme?Jeg kan svømme, og liker det. Er helt håpløs når jeg prøver crawl, ettersom det resulterer i stort inntak av vann.
![]() |
#7 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Kan du svømme?
Vi går på kurs med begge de største nå. 4,5-åringen har stort utbytte av det, 2,5-åringen litt mindre. Denne gangen er det mest øving på å hoppe fra kanten, ta hodet under vann, og sånt. De tar det veldig forsiktig.
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Kan du svømme?Jeg svømte også aktivt som ung - og gikk over til å være svømmetrener noen år etter at jeg sluttet selv. |
![]() |
![]() |
#10 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Kan du svømme?Ja jeg kan svømme. Jeg er til og med veldig flink til å svømme.
![]() |
#11 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Kan du svømme?Ja, jeg kan svømme, og jeg kan også livberging. Ser at det er flere i storebrors klasse (10-11-åringer) som ikke kan svømme, og det synes jeg er synd.
![]() |
#15 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Kan du svømme?Jupp, jeg kan svømme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
![]() Sv: Kan du svømme?Ja, jeg kan svømme. Poden på 8 lærte seg å svømme i fjor da vi var i syden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Aquarist
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan du svømme?Jupp, jeg svømmer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |