|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sunt å blande grønnsaker i sauser osv?Jeg har en gutt som ikke spiser frukt og grønnsaker. Han er undervektig og mye syk. (Er under ekstra oppfølging på helsestasjon pga vekt men vokser bra i høyden) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Sunt å blande grønnsaker i sauser osv?For noen av grønnsakene frigir du også noen vitaminer ved koking, for eksempel gulerøtter. Så kjør på.
![]() |
#4 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sunt å blande grønnsaker i sauser osv?Du har sikkert prøvd alt, men liker han smoothie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Sunt å blande grønnsaker i sauser osv?Jeg fikk en bok for mange år siden; deceptively delicious av jessica seinfeld. Her er det mange slike triks om å snike inn grønnsaker. Nå har jeg aldri prøvd noen av disse oppskriftene, men det kan jo være noe å se litt på?
![]() |
#6 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Sunt å blande grønnsaker i sauser osv?
Dette har jeg også fått som tips, og hun har en blogg eller nettside om du googler. .
![]() |
#7 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() Sv: Sunt å blande grønnsaker i sauser osv?Man kan gjemme mye i pizzasaus, bare man stavmikser. Tomat, (hvit)løk og spinat går for eksempel utmerket hos oss.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sunt å blande grønnsaker i sauser osv?Alt er bedre enn ingenting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Sunt å blande grønnsaker i sauser osv?Du kan jo bruke rå grønnsaker også, om du finhakker dem først. Sikkert mer jobb, men da trenger du i alle fall ikke bekymre seg for å koke bort næring og vitaminer.
![]() |
![]() |
|
|