|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Nytt kjøkken, er Ikea ok?Har du evnt andre anbefalinger? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
awesom
|
![]() Sv: Nytt kjøkken, er Ikea ok?Vi har kjøpt IKEA kjøkken. Enkelt å montere opp og jeg synes det ser veldig br ut. Vi har et relativt stort kjøkken. Betalte 76 000 for Kjøkken, kjøleskap, oppvaskmaskin, stekeovn, micro og platetopp. Det var med frakt på 6000 kroner inkludert.
![]() |
#3 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nytt kjøkken, er Ikea ok?Vi er veldig fornøyd med vårt Ikea-kjøkken, men det var nytt i august, så jeg skal ikke uttale meg om kvaliteten på lang sikt. Virker bra foreløpig!
![]() |
#4 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Nytt kjøkken, er Ikea ok?Ikea-kjøkken har gjort det veldig bra i test. Jeg har ikea både hjemme og på hytta og er veldig fornøyd. Det er pent å se på og utrolig praktisk og funksjonelt.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Nytt kjøkken, er Ikea ok?Vi monterte Ikeakjøkken for endel år siden, og vi er i hvertfall fornøyd.
![]() |
#6 |
Drømmer
|
![]() Sv: Nytt kjøkken, er Ikea ok?
ja, aldri mer riller på kjøkkenskap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Nytt kjøkken, er Ikea ok?Jeg synes IKEA har flotte kjøkken og vil nok ha det når det skal fornyes. Badet står for tur først.
![]() |
#8 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Nytt kjøkken, er Ikea ok?Jeg har ikke hatt noe å utsette på våre ikeakjøkken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
En anelse distre
![]() Sv: Nytt kjøkken, er Ikea ok?Takk for svar dere, trolig blir det nok kjøkken fra Ikea da etterhvert tenker jeg. Profilerte dører skjønner jeg han skal holde seg bort i fra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Nytt kjøkken, er Ikea ok?Vi kjøpte to nye kjøkken da vi bygde huset. Det ene var IKEA-kjøkken til utleiedelen og det andre var Aubo-kjøkken til hoveddelen. Det har absolutt vært ganger hvor jeg har angret litt på at vi ikke valgte IKEA-kjøkken til hoveddelen også da de har så mange fine løsninger og muligheter. Jeg tror nok at vi kunne ha fått et noenlunde likt kjøkken hos IKEA, men til halvparten av prisen. Vi fikk nemlig først prisestimat på Aubo-kjøkken til utleiedelen også, men valgte å tegne en noenlunde lik løsning hos IKEA bare for å sjekke prisforskjellen, og da ble IKEA halvparten så dyrt enda vi hadde lagt til noen ekstra skap. Nå har vi ikke bodd der og brukt det selv, men jeg har spurt leietakerne litt om kjøkkenet og det har vært gode tilbakemeldinger (og det så helt fint ut da jeg var der for visning i dag, men jeg studerte det jo ikke akkurat). |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Nytt kjøkken, er Ikea ok?Jeg har akkurat montert opp IKEA-kjøkken hos en venninne, og det er enkelt og blir veldig bra.
![]() |
#12 |
maler
|
![]() Sv: Nytt kjøkken, er Ikea ok?Jeg hadde ikea i forrige hus, HTH nå. Det er minimale forskjeller. Litt bedre finish på det vi har nå, men ikea var helt greit.
![]() |
#13 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nytt kjøkken, er Ikea ok?Hvitevarene blir litt mindre som integrerte, vær obs på det.
![]() |
![]() |
#14 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Nytt kjøkken, er Ikea ok?
Vi har også integrert kjøleskap fra Ikea og det er egen hylle til flasker, 1,5 L liggende.
![]() |
#15 |
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nytt kjøkken, er Ikea ok?Vi har fra Kvikk og er veldig fornøyd med det. Ikke så gale priser der heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
En anelse distre
![]() Sv: Nytt kjøkken, er Ikea ok?Takk for tips om at hvitevarene blir noe mindre som integrert. Er nok lurt å ta det i betraktning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
er her
|
![]() Sv: Nytt kjøkken, er Ikea ok?Ikea er helt ok, men ville kjøpt hvitevarer andre steder. Integrert er penest, og jeg ville valgt det, men hadde valgt frittstående kjøleskap fordi plassforskjellene er så stor.
![]() |
#18 |
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nytt kjøkken, er Ikea ok?Vi har integrert kjøleskap/fryser fra Ikea. Frostig BCF228/64 (klarte ikke å linke direkte til det, noe galt med Ikea sine sider). |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|