|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Juleshopping, i Riga?Er det lite med shoppingmuligheter i Riga?
![]() |
#3 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juleshopping, i Riga?Det spørs jo litt hva du er ute etter. Jeg liker Riga som spa/fest/rusleby. Har da også funnet litt å shoppe. De har de fleste vanlige kjedebutikkene, + en del annet.
![]() |
#4 |
![]() Sv: Juleshopping, i Riga?Ikke akkurat byen om man vil shoppe litt da skjønner jeg. Bling-bling er ikke det vi tenkte på, til julegaver akkurat. Til andre enn 7-åringen kanskje...
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Juleshopping, i Riga?Jeg synes utvalget var temmelig likt det man har her til lands. Samme kjedebutikkene i kjøpesentre. Litt dyrere merkevarer i et eget kjøpesenter. Prisene lavere enn i Norge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Juleshopping, i Riga?Dere som bare finner blingbling i Riga må ha vært på helt andre butikker enn meg; jeg synes jeg fant mye fint. Ikke minst på det litt finere kjøpesenteret som Guava nevner, samt et annet som lå rett utenfor sentrum.
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Juleshopping, i Riga?Jeg skjønner heller ikke det med blingbling. Hvor har man vært da liksom? Kun på markedshallene? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Sv: Juleshopping, i Riga?Tusen takk for linker!
![]() |
#9 |
Trøtt
|
![]() Sv: Juleshopping, i Riga?Jeg er glad i Riga, jeg! Også for juleshopping. Var der på en jentetur i november i fjor, og reiser tilbake i år. Byen er såpass liten at den ikke er for masete og kjasete, og jeg syns utvalget er helt ok ift shopping. Gallerjia Centrs er kanskje der jeg liker utvalget best.
![]() |
#10 |
Lengter etter sola
![]() Sv: Juleshopping, i Riga?
Jeg gikk til frisøren, klippet, stripet og kura håret. Betalte ca 600,- Ble veldig fornøyd med klippen.
![]() |
#11 |
Trøtt
|
![]() Sv: Juleshopping, i Riga?
Jupp. Var noe sånt jeg betalte også. Veldig fornøyd. Hvir var du? Jeg var på frisøren på toppen av Gallerija Centr.
![]() |
#12 |
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juleshopping, i Riga?Nå var vi der nyttårsaften, og siden så mye var stengt så endte vi på endel kjøpesenter, det var ikke super spennende - helt vanlig shopping egentlig. Ett kjøpesenter var det bare eksklusive butikker, mens de andre var vanlig. Koselig i Riga |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Lengter etter sola
![]() Sv: Juleshopping, i Riga?Jeg gikk til Riga top hair. Ligger midt i sentrum, ikke langt fra gallerija. Venninner som var der du var, ble også veldig fornøyd med klippen sin.
![]() |
#14 |
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juleshopping, i Riga?Vi har vært i Riga på juleshopping, og har veldig gode minner derfra (nå skyldes det nok i hovedsak at det var den siste turen jeg, søsteren min og mamma tok sammen før hun ble alvorlig syk, men okke som er det en fin by med nydelig jugendsk arkitektur og små forhold). |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|