Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Et strømpetrusebuksespørsmål

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Bruker du truse under strømpebukser?
Ja, selvsagt! 133 87,50%
Nei, det skulle tatt seg ut! 3 1,97%
Av og til. 7 4,61%
Jeg bruker ikke strømpebukse, men vil se resulatet. 9 5,92%
Deltakere: 152. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-07, 23:10   #1
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Et strømpetrusebuksespørsmål

Påll kommer.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-07, 23:17   #2
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 936
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et strømpetrusebuksespørsmål

Stemme avgitt.

Gammel 26-05-07, 23:18   #3
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Flinke, Ru.

Gammel 26-05-07, 23:19   #4
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Hva er alternativet? Truse over strømpebuksen? Ingen truse? Jeg har selvfølgelig på meg truse under strømpebuksen, de gangene jeg bruker strømpebukse.

Dette er en sånn ting der jeg aldri har tenkt over at man kan gjøre det på andre måter enn min.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-07, 23:20   #5
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Ingen truse, selvsagt.

Gammel 26-05-07, 23:20   #6
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Det ser ut for at jeg er den mest kreative.

Gammel 26-05-07, 23:22   #7
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Dette er en sånn ting der jeg aldri har tenkt over at man kan gjøre det på andre måter enn min.

Signerer.
Det må da være veldig ekkelt å bruke strømpis uten underbukse under?

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-07, 23:23   #8
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Signerer.

Det er eklere med truse under. Uten truse slipper man slike stygge kanter som viser gjennom.

Gammel 26-05-07, 23:26   #9
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg foretrekker truse under gitt.
Kunne ikke tenkt meg å ikke bruke det, da hadde jeg i allefall kastet strømpebuksa etter bruk.
Stringtruse lager da ikke så stygge kanter.

Gammel 26-05-07, 23:27   #10
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Jeg foretrekker truse under gitt.
Kunne ikke tenkt meg å ikke bruke det, da hadde jeg i allefall kastet strømpebuksa etter bruk.
Stringtruse lager da ikke så stygge kanter.

Kaster du trusene etter en gangs bruk?

Gammel 27-05-07, 11:51   #11
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Det er eklere med truse under. Uten truse slipper man slike stygge kanter som viser gjennom.

Man bruker som truser som IKKE syntes da. Som vanlig.

Jeg går med. Ser ikke logikken i at man ikke skal. Dessuten er det strømpebukser som "klyper".

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 13:43   #12
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Man bruker som truser som IKKE syntes da. Som vanlig.

Jeg får i alle fall ei fettvalke av trusa og ei ny av strømpebuksa. Uten trusa blir magen fin og glatt. Jeg liker å ta meg ut på utsida.

Gammel 27-05-07, 09:54   #13
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Signerer.

Signerer MokkMokk jeg

Gammel 08-06-07, 21:08   #14
Arona
passer i nissedrakt

Arona sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Absolutt

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 21:30   #15
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Alltid truse under ullstrømpebukser da.
Varierer etter resten av antrekket og skjørtelengde ellers. I utgangspunktet ikke truse under.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 21:52   #16
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg er enig med 13 årigen....

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 21:49   #17
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Samme her! alt annet er jo galskap

Gammel 27-05-07, 22:34   #18
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Truse under, definitivt.

Men hvorfor har alle poller her inne for tiden et sånt "har ingen meninger men vil se resultatet"-alternativ når det er en egen lenke få cm. unna hvor man kan få se resultatene uten å ha avgitt stemme?

Gammel 26-05-07, 23:36   #19
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 936
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Som regel har jeg truse under. Det kommer litt an på hva jeg har over strømpebuksen.

Gammel 27-05-07, 00:10   #20
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Nylonstrømpis uten truse? :skrekk og gru:

Jeg kan godt gå uten truse, men ikke med nylonstrømpebukse nei, dessuten bruker jeg som regel stay-ups da jeg ikke kan fordra strømpebukse som ruller nedover magen.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:10.