|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
Se resultatene: Har du latt håret blir grått? | |||
Ja, og eg er under 40 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
5 | 4,59% |
Ja, og eg er over førti |
8 | 7,34% |
Nei. Ikkje enno |
53 | 48,62% |
Nei, erru gærne? |
43 | 39,45% |
Deltakere: 109. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Har du latt håret bli grått?Altså, eg henvender meg til dei som viss dei ikkje hadde farga håret, hadde hatt grått hår. Ikkje dei som oppdaga to grå hår her om dagen. For eg lurer stadig på kva eg skal gjøre. Systra mi meiner det må få bli grått no. Frisøren min syns det er ein heilt fjern tanke. Eg farger det kvar femte veke. Skikkelig pes. Men Kenya mi går berre i fjerde klasse. Uæh. Kva skal eg gjere? Eg las her om dagen av Oslo er den byen der ingen har grått hår. I USA er det visst inn med grått no
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Har du latt håret bli grått?Jeg syns det er kjempeflott med grått hår. Jeg merker at jeg til og med snur meg om når noen yngre damer har det. Et tegn på at jeg har blitt eldre eller at det er mer akseptert/litt inn å ha grått hår? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
heimføing
|
![]() Sv: Har du latt håret bli grått?Farger, selvsagt. Jeg har alltid farget håret mitt, så det nye nå er at jeg må gjøre det oftere. Så ofte at det blir innih dyrt hos frisør, så jeg kjøper farge og gjør det selv en gang eller to mellom hver frisørfarging. Frisøren gjør gjerne litt mer ut av det, sist brukte hun tre farger pluss min egen = stripeeffekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Har du latt håret bli grått?Åh, lider du like mye som meg, tro?
![]() |
#5 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Har du latt håret bli grått?
Eg lid ganske masse syns eg. Sånn i I-landsperspektiv. Altså, fargen held lenge hos frisør, men den forb!!! etterveksten!!!
![]() |
#6 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du latt håret bli grått?Ja.
![]() |
#7 |
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du latt håret bli grått?Selv om jeg ikke har spesielt grått hår ennå, så tillater jeg meg å svare. Jeg ligger an til å bli rimelig gråhåret ila. de neste 5-10 årene mtp. gener og hyppigheten av grå hår som dukker opp nå. Jeg har farget håret i over 20 år (langt hår), men har de siste årene gått over til en farge som er mer og mer lik min opprinnelige. Nå har jeg ikke farget håret på snart ett år, og min plan er at jeg ikke skal farge håret mitt igjen og heller la det bli grått naturlig i årene som kommer.
![]() |
#8 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Har du latt håret bli grått?Det er masse flotte (unge) mennesker med grått hår i Oslo. Jeg er 40 og har vurdert å gå naturell i flere år nå, men er der ikke helt mentalt ennå. Jeg har i stedet begynt å farge det i en farge som ikke gir like stort skille mellom farget og ettervekst, slik at jeg kan la det gå nesten 12 uker mellom hver farging.
![]() |
#9 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Har du latt håret bli grått?Ja, og jeg er over 40.
![]() |
#10 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Har du latt håret bli grått?Har ikke grå hår enda som jeg har lagt merke til, men når den tid kommer tror jeg ikke at jeg kommer til å farge det. Det kan jo hende at jeg vil farge det bare for å få en annen farge, men ikke for å skjule det grå. Hår vokser jo ut igjen og det er jo artig å eksprimentere litt.
![]() |
#11 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Har du latt håret bli grått?Nei, og det kommer ikke til å skje på veldig, veldig lenge. Kanskje når jeg er 80? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
fri
|
![]() Sv: Har du latt håret bli grått?Er ikke klar for det ennå. Men tanken er at jeg kommer til å la det være naturlig etter hvert. Jeg må farge ganske ofte, og etterveksten blir bare synligere og synligere, men jeg er neppe helt jevn grå ennå. Ser ut som om jeg har arvet min mors sølvgrå farge, så om noen år kan jeg nok være rimelig sølvgrå over det hele. Regner nok allikevel ikke med at jeg kommer til å måtte behandle det sjeldnere, for man må vel regne med at man trenger å justere fargen så den ikke blir gulnet osv? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Har du latt håret bli grått?Jeg har bare noen titalls grå hår, så jeg svarer ikkei pollen. Men temaet nærmer seg jo aktuelt, da.
![]() |
#14 |
flisespikker
|
![]() Sv: Har du latt håret bli grått?Jeg synes grått hår er riktig pent, jeg. Det er såklart lett å si når man ikke har begynt å bli grå enda, men jeg tror ikke det ville plaget meg. Jeg er 44 og synes i grunnen jeg er gammel nok til at jeg godt kunne ha litt grått i håret.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Har du latt håret bli grått?Ingen av alternativa passa sidan eg endå ikkje har eit einaste grått hår (37 år). Det er heilt uaktuelt for meg å drive med hårfarging kvar femte veke, så den dagen dei grå håra kjem må eg nok berre la håret bli grått, trur eg.
![]() |
#16 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Har du latt håret bli grått?Pussig at denne kom nå.
![]() |
#17 |
Glamorøs
|
![]() |
#18 |
Prettiest mess ever seen
|
Nettopp.
Vi gjør alle så godt vi kan Og vi gjør alt feil. - No. 4 - Sist redigert av Candy Darling : 27-10-14 kl 12:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har du latt håret bli grått?Har ikke grått enda, såvidt jeg kan se. Men kommer nok til å farge så lenge jeg kommer meg til frisøren.
![]() |
|
|