|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Har du væt på besøk i fengsel | |||
Ja, det har jeg |
![]() ![]() ![]() ![]() |
43 | 25,29% |
Nei, det har jeg ikke |
125 | 73,53% |
Vil ikke avgi svar, men vil se resultatet. |
2 | 1,18% |
Deltakere: 170. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
er grønn og fin.
|
![]() Har du vært på besøk i fengsel?Da tenker jeg på som besøkende da.
![]() |
#2 |
Nå da?
|
![]() Sv: Har du vært i fengsel?Har vært på besøk en gang.Det var tidlig på 90-tallet, og jeg har fortsatt dårlige vibber. Av det jeg så virket det ikke som noen ferie, nei. Dette var et lite kretsfengsel på østlandet.
![]() |
#3 |
intro
|
![]() Sv: Har du vært i fengsel?Jeg har vært på besøk på Ilseng. Det er nok et ganske mildt arbeidskoloni-type-sted, men jeg tror ikke det føles som ferie akkurat, nei. Hvordan det føles å miste friheten, skal ikke undervurderes.
![]() |
![]() |
#4 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Har du vært i fengsel?Jepp. Har vært på Ullersmo. Eller kanskje det ikke var Ullersmo. Et eller annet sted på Østlandet hvertfall.
Tøs Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre. Sist redigert av Sitron : 28-05-07 kl 01:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du vært i fengsel?Nei, det har jeg ikke. Men kan tenke meg at det er nesten som ferie i forhold til mange andre land. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Har du vært i fengsel?Om du mener at man slipper å bli torturert eller leve i konstant frykt for livet sitt, så har du vel rett i det.
![]() |
#7 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Har du vært i fengsel?Det er sikkert en ferie i forhold til andre land, men er det hva vi skal sette som standard?
![]() |
#8 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Har du vært i fengsel?Ja, jeg har vært på besøk i Fengsel (Tunga, fengselet her i Trondheim) Å bli frarøvet friheten sin er definitivt ikke ferie altså. Til og med "frigangen" er ille tror jeg.
![]() |
#10 |
Har laget seg en tittel
|
![]() Sv: Har du vært på besøk i fengsel?Jeg har vært i fengsel mange ganger. Ikke på besøk hos noen, men jeg leverte varer der.
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du vært på besøk i fengsel?Nei, jeg har aldri vært innenfor noen fengselsmurer. Kan likevel ikke tenke meg at det oppleves som ferie! Sist redigert av Frantzen : 30-09-07 kl 01:08. |
![]() |
![]() |
#12 |
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() Sv: Har du vært på besøk i fengsel?Jepp jeg har vært på besøk i fengsel opp til flere ganger.
![]() |
#13 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Har du vært i fengsel?Har ikke det nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Har du vært i fengsel?Jeg stemte etter bare å ha lest tittelen på tråden, så jeg stemte feil. Stemte nei, men jeg har vært "på besøk" i fengsel ja. Skriver i gåseøyne fordi jeg var der som sensor på muntligeksamen, så det var ikke et ordinært besøk.
![]() |
#15 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Har du vært i fengsel?
Ingen får nettforbindelse på cella. Dessuten er det FRIHETSBERØVELSE som er i fokus. Disse menneskene skal tilbake til samfunnet. Mener du at de skal holdes utenfor samfunnet i 10 år gjerne, uten mulighet til å være oppdatert på nyheter o.l. gjennom f.eks. tv?
![]() |
#16 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Har du vært i fengsel?Ja, var en gang på besøk hos en daværende flamme for mange år siden. Han måtte spikre paller på Hof i 30 dager etter å ha fyllebråket på by'n. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Opp og ned
|
Der har jeg også vært på besøk, men det var en som hadde fyllekjørt. Hof er jo åpent og ganske fritt, men alikevel, de sitter jo inne.
![]() |
#19 |
Borte
|
![]() Sv: Har du vært i fengsel?Jeg har aldri vært i fengsel.
![]() |
|
|