|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Anbefal meg kjøkkenhåndklærJeg må ha nye kjøkkenhåndklær. Fra før har jeg billige fra Ikea og dyre fra Lexington. De fra Ikea er ganske glatte og tørker dårlig, de fra Lexington er greie, men ikke verdt prisen. Da jeg kjøpte de fra Ikea (mange år siden, finner dem ikke i sortimentet nå) tenkte jeg at et kjøkkenhåndkle er et kjøkkenhåndkle, men slik er det visst ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg kjøkkenhåndklærJeg har kjøpt tynne, rutete på Princess som jeg er veldig fornøyd med. De tørker bra, blir fort våte, men tørker raskt igjen.
![]() |
#3 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Anbefal meg kjøkkenhåndklærDet står Bungalow på de vi har nå, store og fine i god bomull. Kjøpt hos Rafens. Våre aller beste er fra Bastian, enkle og litt kjedelige, men veldig gode.
![]() |
#4 |
Medlem siden: Jul 2012
![]() Sv: Anbefal meg kjøkkenhåndklær
Jeg skal bytte et par ting hos Traktøren og det ser ut til at de har merket Bastian, så da prøver jeg dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Anbefal meg kjøkkenhåndklærHar ulike fra Princess og Åhlens.
![]() |
#6 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Anbefal meg kjøkkenhåndklærMine beste er kjøpt på kid. Tynn frotté. Hvite med blå ruter på.
![]() |
#7 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Anbefal meg kjøkkenhåndklærFrotte er supert. Selges vel over alt. Men den absolutte favoritten her i huset, er flanellsbleier fra spar kjøp! De er ikke dekorative akkurat, men dæven som de tørker!
![]() |
![]() |
#9 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Anbefal meg kjøkkenhåndklærMine fra Ikea som er h ote med rød stripe rundt, eller på kortsidene (husker ikke) er de jeg har som tørker oppvasken best. Mens noen andre derfra er hemt håpløse. Så de har forskjellige kvaliteter tydeligvis.
![]() |
#10 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2015
![]() |
![]() Sv: Anbefal meg kjøkkenhåndklærJeg kjøpte noen i Mariusmønster. Mulig det er Cacas som har de? De er veldig greie. Måtte riktignok et par runder i vaskemaskinen før de virkelig kommer til sin rett, men det er vel ikke uvanlig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Anbefal meg kjøkkenhåndklærDe beste vi har er fra Georg Jensen damask og de gamle jeg har fra mormor.
![]() |
|
|