Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Anbefal meg kjøkkenhåndklær

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-14, 16:08   #1
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv

Cauchy sin avatar

Medlem siden: Jul 2012
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Anbefal meg kjøkkenhåndklær

Jeg må ha nye kjøkkenhåndklær. Fra før har jeg billige fra Ikea og dyre fra Lexington. De fra Ikea er ganske glatte og tørker dårlig, de fra Lexington er greie, men ikke verdt prisen. Da jeg kjøpte de fra Ikea (mange år siden, finner dem ikke i sortimentet nå) tenkte jeg at et kjøkkenhåndkle er et kjøkkenhåndkle, men slik er det visst ikke.

Har du noen å anbefale?

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-14, 16:23   #2
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal meg kjøkkenhåndklær

Jeg har kjøpt tynne, rutete på Princess som jeg er veldig fornøyd med. De tørker bra, blir fort våte, men tørker raskt igjen.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-14, 19:08   #3
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Det står Bungalow på de vi har nå, store og fine i god bomull. Kjøpt hos Rafens. Våre aller beste er fra Bastian, enkle og litt kjedelige, men veldig gode.

Gammel 26-12-14, 23:27   #4
Cauchy

Cauchy sin avatar

Medlem siden: Jul 2012
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Det står Bungalow på de vi har nå, store og fine i god bomull. Kjøpt hos Rafens. Våre aller beste er fra Bastian, enkle og litt kjedelige, men veldig gode.

Jeg skal bytte et par ting hos Traktøren og det ser ut til at de har merket Bastian, så da prøver jeg dem.

Takk for svar alle sammen og kom gjerne med flere forslag!

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-14, 19:10   #5
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Har ulike fra Princess og Åhlens.

Gammel 20-12-14, 19:27   #6
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Mine beste er kjøpt på kid. Tynn frotté. Hvite med blå ruter på.

Gammel 20-12-14, 19:42   #7
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Frotte er supert. Selges vel over alt. Men den absolutte favoritten her i huset, er flanellsbleier fra spar kjøp! De er ikke dekorative akkurat, men dæven som de tørker!

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-14, 22:21   #8
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Microfiber fra Europris.

Gammel 27-12-14, 01:34   #9
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Mine fra Ikea som er h ote med rød stripe rundt, eller på kortsidene (husker ikke) er de jeg har som tørker oppvasken best. Mens noen andre derfra er hemt håpløse. Så de har forskjellige kvaliteter tydeligvis.
Isse jeg har er sykt billige, og holder seg fint etter vasknog tromling.

Gammel 08-01-15, 14:42   #10
kegarden
Nybegynner

Medlem siden: Jan 2015
kegarden har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg kjøpte noen i Mariusmønster. Mulig det er Cacas som har de? De er veldig greie. Måtte riktignok et par runder i vaskemaskinen før de virkelig kommer til sin rett, men det er vel ikke uvanlig?

kegarden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-15, 19:05   #11
scilla

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

De beste vi har er fra Georg Jensen damask og de gamle jeg har fra mormor.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:39.