|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Tips ønskes: vintervotterJeg var tidlig ute å fikk kjøpt rimelige tilsynelatende gode vintervotter til ungene. De er "selvsagt" ikke kjøpt her så kan ikke reklamere på de; begge parene har etter kort tid/få gangers bruk blitt ødelagte i glidelåsene som går oppover armen. Begge ungene trenger nye. Gode tips til votter som holder godt på aktive 4-åringer? Om det har noe å si for tipsene så trenger nok Snuppa 4 år i størrelsen og Klumpen 5 år. Blir ekstra glad for de rimelige gode tipsene.
![]() |
#3 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Tips ønskes; vintervotterJeg er veldig glad i Hestra sine votter - mye på grunn av passform - men de er ganske dyre (298?) - Nå når ungene mine går på skole og jeg ikke har like stor kontroll på tingene, har jeg gått for billigere ting - Har god erfaring med KappAhl sine votter. HM sine votter og ok, men Cubus sine votter liker ikke mine barn i alle fall. Lillebror mener at foret vrenger seg i tommelen og nekter plent å bruke dem.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Tips ønskes; vintervotterOm du kjøper Hestra, pass på at du får modellen som tåler vann. *erfart* |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Tips ønskes; vintervotterJeg har gode erfaringer med både HM og kappahls vinterutstyr til barn. For åre ærlig, synes jeg ikke reima er så mye bedre at det forsvarer prisen. Hestra har jeg ikke prøvd.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips ønskes; vintervotterSend en mail til leverandøren av vottene deres. Ikke umulig at du får reklamert da |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Tips ønskes; vintervotterVi har prøvd flere typer vintervotter, alt fra votter fra diverse kjedebutikker til Hestra, Reima og Vossatassar. Det er foreløpig bare Reima som har holdt barna helt varme og tørre. De er ikke billige, men vi har aldri trengt mer enn ett par per barn og de kan jo arves videre til neste barn.
![]() |
#9 |
Drømmer
|
![]() Sv: Tips ønskes; vintervotterReima synes jeg er oppskrytt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Tips ønskes: vintervotterVi har testet det meste, synes alt duger like godt. Per nå har yngste Hestra med ullfor, noen kjøpt fra Danmark (link her inne, billige og gode), POP og flere typer hansker. Han foretrekker helt klart hansker.
![]() |
#12 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Tips ønskes: vintervotterHos oss er votter på lik linje med votter, føles det ut som - ungene mister i alle fall to votter i sesongen nå når de går på skole. (de går hjem alene fra skolen)
![]() |
#13 |
![]() Sv: Tips ønskes: vintervotter
Her er det kun hanskene som forsvinner, ikke vottene. Merkelig nok.
![]() |
#14 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Tips ønskes: vintervotterHer i huset er det Vill og Norheim-votter. Må kjøpe nye nå, de gamle er for små, og kommer til å gå for det samme til Knøtteliten. Vill har regnvotter som er helt supre.
![]() |
#16 |
passe nerd
![]() Sv: Tips ønskes: vintervotterTakk for massevis av tips!
![]() |
#18 |
![]() Sv: Tips ønskes: vintervotterDyttet opp en tidligere tråd, Acino. Der er det link til de danske vottene.
![]() |
#19 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Tips ønskes: vintervotterDe beste vottene vi har hatt var fra Isbjørn. Jeg vet de kostet kjempemye, tatt størrelsen i betraktning, men de har virkelig holdt tett hele tiden og kan brukes i slaps, regn og snø uten at de har vært antydning til våte inni.
![]() |
#20 |
passe nerd
![]() Sv: Tips ønskes: vintervotterTakk
![]() |
|
|