|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Får man støtte til transport?Hvis man i noen uker ikke kan kjøre bil pga. gipset fot, kan man da få økonomisk støtte til drosje eller annen støtte til transport fra det offentlige? Det gjelder eldre dame som ikke har mann som kan kjøre, hun bor for tiden alene. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Har ingen tittel
Sv: Får man støtte til transport?Nei, ikke hovedsakelig jobb. Hun er pensjonist som jobber en dag i uka på timebasis bare. Jeg tenker mer på å kunne besøke mannen på sykehjemmet, han har antageligvis ikke lenge igjen og hun har hittil vært der noen timer hver dag. Det går jo ikke nå lenger, dessverre. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Får man støtte til transport?Jeg tviler i grunnen på det. Ordninger med TT-kort finnes, men da må vilkår være oppfylt. Sjekk hvilke vilkår som gjelder der. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Får man støtte til transport?Kanskje finnes det en frivillighetssentral i nærheten, noen som vil hente og bringe henne? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Har ingen tittel
Sv: Får man støtte til transport?Jeg ser at vilkår for TT-kort ikke er oppfylt. Frivillighetssentral er et godt tips. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
bits and pieces
|
Sv: Får man støtte til transport?Nå gikk jeg på AAP i sommer da jeg humpet på krykker, men da måtte jeg velge mellom det å få støtte til transport eller AAP. Det tok jaggu på å bruke 1 time på jobb, mot 10 minutter til vanlig.
|
|
![]() |
|
|