|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Textrovert
|
![]() Hvordan unngå at batteriet på iPhonen tappes så raskt i kuldaBatteriet på iPhonen min ser ut til å tappes veldig fort i kulda, særlig om jeg bruker RunKeeper. Hvorfor er det sånn, og hva kan jeg gjøre for å unngå det? Hva kan jeg ev. pakke telefonen inn i som gir nok varme?
![]() |
#2 |
heimføing
|
![]() Sv: Hvordan unngå at batteriet på iPhonen tappes så raskt i kuldaFant en avisartikkel om temaet, i anledning vinterferie: |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan unngå at batteriet på iPhonen tappes så raskt i kuldaRunkeper og kulde er dårleg kombo ja. Telefonen held seg bedre dess lenger inn mot kroppen og dess meir innpakka han er.
![]() |
#5 |
intro
|
![]() Sv: Hvordan unngå at batteriet på iPhonen tappes så raskt i kulda
Min erfaring er egentlig motsatt - ut fra kroppen med den.
![]() |
![]() |
#6 |
intro
|
![]() Sv: Hvordan unngå at batteriet på iPhonen tappes så raskt i kuldaJeg har også hatt den i en ullvott eller -sokk på de kaldeste dagene. Det er bare ved løpeturer under 10 minus at det har vært et problem, da døde telefonen rett og slett ut med beskjed om overoppheting(!). Ved færre minusgrader enn 10 har ikke batteriet blitt tappet spesielt raskt. Jeg bruker Endomondo.
![]() |
![]() |
#7 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hvordan unngå at batteriet på iPhonen tappes så raskt i kuldaMin havner som oftest på puppen når jeg går langrenn. Jepp, oppi sports-BHen. Eneste som funker når man har ganske tynne langrennsklær i -15 og sånn.
![]() |
![]() |
#8 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hvordan unngå at batteriet på iPhonen tappes så raskt i kuldaOppi BH'en med den
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvordan unngå at batteriet på iPhonen tappes så raskt i kuldaBH'en er tingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan unngå at batteriet på iPhonen tappes så raskt i kuldaSom det sies, inntil kroppen vil være risikofylt pga. fukt, noe iPhone liker veldig dårlig. Her kan også fuktsensorene slå ut selv om ikke telefonen ellers blir direkte fuktskadet. Det kan da være at de ved en annen feil sier at garanti ikke gjelder pga. fuktskade...
![]() |
#13 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvordan unngå at batteriet på iPhonen tappes så raskt i kuldaJeg har ødelagt to iPod Shuffle ved å ha dem i bh-en, så den tabben skal jeg ikke gjenta.
![]() |
#15 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvordan unngå at batteriet på iPhonen tappes så raskt i kuldaJeg har deksel på iPhonen, og holder kamera på utsiden av bhen. Dekselet er inn mot huden. Men en ullsokk rundt i tillegg er sikkert ikke så dumt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|