Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

iPhone 5 som plutselig ikke vil rotere mer

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-15, 20:39   #1
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

iPhone 5 som plutselig ikke vil rotere mer

Noen som skjønner hva jeg mener? Når jeg surfer i Safari vil plutselig ikke skjermen snu seg mer. Vanligvis blir det jo sidelengs visning når jeg vrir på telefonen. Ikke nå. Noen som kan hjelpe?

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-15, 20:42   #2
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhone 5 som plutselig ikke vil rotere mer

Gå til hurtigmeny ved å dra fingeren nedenfra og opp på hjem- skjermen. Der får du opp et ikon med en hengelås med en pil rundt. Trykk på den for å dekativere.

Gammel 08-03-15, 20:44   #3
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Å! Tusen takk! Jeg skulle akkurat til å spørre om hvorfor jeg hadde så rart låsesymbol øverst også.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-15, 20:45   #4
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

godt det ordnet seg!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:39.