|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva gjør du om kvelden?Jeg har kjedet meg hver kveld siden jeg fikk barn tror jeg.... ihvertfall kjennes det sånn ut i dag..... hva gjør du om kvelden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
One of These Days
|
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Akkurat nå bør jeg skrive eksamensoppgave. Det jeg gjør: strikke, surfe på nettet, lese, se på tv-serier, pusle puslespill, fargelegge i Den hemmelige hagen, rydde, vaske, skravle med kjæresten, se på filmer, høre/se på podcasts. Jeg har egentlig for korte kvelder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Refresher FP og leser pensum. Ofte mest av det første.
![]() |
![]() |
#6 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Kjører til og fra treninger, div styremøter, kurs, fotballkamper, strikker, syr, møter venninner. Jeg sliter mer med å finne en kveld jeg faktisk kan kjede meg.
![]() |
#8 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Jeg bretter klær og ordner kjøkken. Det blir aldri ryddig hos oss. Jeg burde organisert og ryddet mye mer. I kveld skal jeg ordne økonomi for et styre jeg sitter i. Jeg burde jobbet litt, men gidder ikke. Jeg skulle gjerne hatt mer tid til bøker og strikking.
![]() |
#9 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?I dag har/skal jeg forberede morgendagens middag, oppdatere familiekalenderen, se serie på padda, pakke sekker, strikke, dusje, drikke te og spise kveldsmat. Jeg burde ha ryddet mer, men orker ikke...
![]() |
#10 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Prøver å hente meg inn?
![]() |
#11 |
I mål
|
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Gjør husarbeid (rydding, klesvask), ser tv, strikker, fikser diverse praktisk (regninger etc), surfer, jogger (ikke akkurat nå), jobber. I perioder mye av det siste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?
Samme her. Hender jeg får klemt inn noe lesing og litt pjusk med plantene mine også, men sjelden mer enn én ting på en kveld. Forhåpentligvis blir det mer haging, når jeg ikke må være standby for lillebror hele kvelden. Ellers liker jeg å dele ei kanne te med mannen, gjerne kombinert med enten strikking og tv eller skravling.
![]() |
![]() |
#13 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Har store barn. Kvelden starter sent, vi er dautrøtte, burde legge oss 22.30, men gjør det 23.30... Tenker å lese hver kveld, men ender med denne jækla dingsen her. Mannen ser på tv. Sløvt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Leser bøker, ser tv-serier eller NHL kamper, hører klassisk musikk, titter innom på FP, FB og Twitter. Kjeder meg aldri selv om jeg for det meste er husbunden |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem siden: Mar 2013
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Trener, pusser opp, tussler med noe i garasjen, spiller dart, lager noe god mat. Alltids noe
![]() |
#16 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Trener, leser, surfer, jobber, gjør husarbeid. Jeg har rett og slett ikke tid til å kjede meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Når vi har overskudd, liker vi å se på Breaking Bad. Men det tar tid, for vi har sjelden overskudd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Her sovner ungene en gang mellom 20 og 2030, og vi prøver å være i seng før 23, så det er ikke så mange timene. I det siste har jeg trent de fleste kvelder en liten time, og ellers er det som mange sier forberedelser til neste dag, fiksing og ordning av klær og ymse, betaling av regninger og andre sånne gjøremål. Noen ganger må jeg jobbe. Vi prøver å få i hvert fall en halvtimes tid sammen i sofaen med en eller annen lett serie og kveldsmat, og noen kvelder ser jeg litt mer serie/tv på egenhånd. Kjede meg driver jeg visst ikke med lenger.
![]() |
#19 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Jeg kjeder meg aldri på kveldstid, jeg har masse å gjøre. Ungene er store, så vi har sjelden alenetid før 23. Før den tid er trener jeg, leser, strikker, ser TV, surfer, besøker venner, jobber eller er på div møter. Men aller oftes prater vi sammen, ofte kombinert med bretting av klær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Elsker kveldene! Men de er jo aldri lange nok. Jeg ser tv, sitter på nettet, drikker te, leser et blad, betaler regninger, rydder hus, gjør i stand til dagen etter osv.
![]() |
|
|