|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
| Se resultatene: Liker du å shoppe sammen med andre | |||
| Ja, det synes jeg er artig! |
|
6 | 3,19% |
| Noen ganger, og med noen mennesker |
|
83 | 44,15% |
| Nei, jeg liker best å shoppe alene |
|
74 | 39,36% |
| Jeg liker ikke å shoppe, verken alene eller sammen med andre |
|
37 | 19,68% |
| Annet- forklar i tråden |
|
1 | 0,53% |
| Agurksalat |
|
1 | 0,53% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 188. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Liker du å shoppe sammen med andre?Foretrekker du å shoppe med andre, eller er det en aktivitet du helst gjør alene? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Liker du å shoppe sammen med andre?Det kommer ann på,men ja, jeg liker det. Favoritten er mannen min,som er virkelig shopping-elsker og som gjerne er med meg å kjøper hva det måtte være. Helt sant, han digger til og med IKEA.
|
|
|
#4 |
|
Halloen!
Sv: Liker du å shoppe sammen med andre?
Nå måtte jeg bare le. Min mann hater- h a t e r- shopping, og selv om han stort sett er en blid fyr, blir han ordentlig gretten om jeg tvinger han med på IKEA sånn ca. hvert skuddår. IKEA er virkelig på hatlisten hans. Min også, for så vidt, så vi er der bare hvert skuddår. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
This is normal!
|
|
|
|
|
#6 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Som min mann. Men så må han jo ha seg klær, og da vil han helst ha med meg. Vi stålsetter oss i dager før det skjer, men handleturen endre likevel opp i surmuling og beklagelser hver eneste gang. Jeg tror han er allergisk mot butikker, med unntak av Biltema og Clas Ohlson. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
|
|
|
#8 |
|
Fola Blakken
|
Jepp.
Å, der har du meg.
På polet var vi handlekraftige, ja.
|
|
|
|
#9 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Liker du å shoppe sammen med andre?Jeg liker best å shoppe på nett faktisk, som nr 1. Da har jeg ro til å lete frem det jeg vil ha, jeg kan prøve hjemme, og det er lite stress
|
|
|
#10 |
|
Fortynnet
|
Sv: Liker du å shoppe sammen med andre?Jeg pleier heller ikke gå rundt med venninner på måfå-shopping. Situasjoner der det kan skje er vel mer om man er på tur sammen i en annen by, eller har besøk av noen som skal kikke i byen her. Da er det jo mer for det sosiale enn for selve shoppingen. Men jeg syns alltid det er litt stress å begynne å prøve klær mens andre venter. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Liker du å shoppe sammen med andre?Om jeg skal kjøpe klær så foretrekker jeg å gjøre det alene. Om jeg bare skal på kjøpesentertur, så foretrekker jeg egentlig å sitte på kafe, jeg er ingen shopper, men uansett da kan jeg godt gå sammen med en venninne eller 3.
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Liker du å shoppe sammen med andre?Jeg går aldri rundt i byen for å kikke på måfå, så om jeg først er på "shopping" er det fordi det er noe helt spesifikt jeg trenger. Det kommer aldri til å skje at jeg gjør det sammen med noen om det er klær til meg selv jeg trenger. Er det til ungene, gaver til andre etc. kan mann og barn gjerne være med.
|
|
|
|
#13 |
|
Halloen!
Sv: Liker du å shoppe sammen med andre?Jeg er ikke spesielt glad i å shoppe, men foretrekker å gjøre det alene når jeg skal ha noe. Grunnen til at jeg lurte på dette i dag, er at jeg har to venninner som jeg treffer til lunsj på det lokale kjøpesenteret innimellom og de har alltid lyst at vi "skal ta oss en runde i butikkene" etter at vi har spist. Jeg må bare innrømme at jeg synes det er ufattelig kjedelig å se på når mine venninner prøver vårjakker og sko, jeg har virkelig null interesse av det, selv om jeg selvfølgelig går rundt i butikkene og kikker selv. Men det virker som om de er oppriktig interessert i hva andre bør kjøpe også, ikke bare i hva de skal kjøpe selv? Verdens beste venninner på alle måter, men akkurat denne lidenskapen deler vi virkelig ikke. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Liker du å shoppe sammen med andre?Det der med å gå rundt i butikkene og kikke på "måfå", er en ting som jeg trodde de aller fleste sluttet med etter puberteten.
|
|
|
|
#15 |
|
By the Sea
|
Sv: Liker du å shoppe sammen med andre?Jeg foretrekker definitivt å shoppe alene. Jeg er temmelig rask til å foreslå "skal vi gå litt rundt hver for oss da, og møtes til lunsj om to timer?" Når jeg er på venninnetur og sånn. Jeg er også helt ubekymret i forhold til om dette blir ansett som sært.
|
|
|
#16 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du å shoppe sammen med andre?Helst alene. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
intro
|
Jepp, her er jeg også. Det samme når jeg er på tur med mannen min.
|
|
|
|
#18 |
|
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Sv: Liker du å shoppe sammen med andre?Jeg er litt både og. Noen ganger synes jeg det er kos å shoppe med andre, men dersom det er noe jeg skal ha/trenger til meg eller unga så gjør jeg det gjerne aleine, fort inn i butikken og fort ut
|
|
|
#20 |
|
Halloen!
Her er jeg også, og jeg tenker (i mitt stille sinn) "forventer du virkelig at jeg skal ha en mening om dette?" når andre gjerne vil høre min. |
|
|
|
![]() |
|
|