|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva skal dere gjøre i dag?Er uendelig glad regnet har gitt seg, så vi kan få trent litt sykling. En på 6 og en på 7 trenger å få lært seg det snart... vi skal dra til en park og trene der. Håper alle 4 bevarer forstanden og humøret... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
trenger lading
|
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i dag?Sendt tre i forveien i kirka, skal hente ei på speidertur, spyle henne ned
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i dag?Skrive ferdig eksamen som skal leveres i morgen.
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i dag?Jeg skal rydde og vaske hytta før vi reiser hjemover. Og hjemme skal jeg vaske klær og ordne til morgendagens barnehage/skole. Første hverdag i 3 ukers alenetilværelse er i gang.
![]() |
#9 |
koko
|
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i dag?Vi skal en tur i "klatreskogen", en skog hvor det er laget til tarzanløype og fine utfordringer for ungene.
![]() |
#10 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i dag?Mann og barn skal på svigersmiddag, mens jeg skal sclække hjemme. Skal lage minneramme, med ting fra nyfødtintensiven. Mikrosmokk, mikrobleie, bilde, body, og det første teppet han fikk. Det var i disse dager i fjor jeg utviklet HELLP, så det er liksom passe terapautisk å gjøre det nå.
![]() |
![]() |
#11 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i dag?Surre rundt ute, lage middag til svigers. Luke litt. Vaske klær. Løpe etter 1-åringen.
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i dag?Vaske klær, vaske hus, rote (
![]() |
#13 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i dag?Jeg har vært på 6 km skogstur. Ei snuppe er ute med ei venninne, minsten spiller fotball. Resten av dagen blir tilbragt i hagen og så blir det litt rydding inne (i mitt klesskap). |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i dag?Ser ut som sola blir fremme i dag. Endelig. Har kjørt minsten på fotballtrening, så skal hente han igjen. Skal vaske litt i taket på uteplassen for det skal males i sommer. Skal begynne så smått å male listverk rundt vinduer også. Vi har sprosser på alle vinder så det er litt å male og å passe på rennmerker..
![]() |
#15 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i dag?Vi har invitert til middagsbesøk, og da går vel mye av dagen med til det. Ellers har jeg planer om å gå/løpe en laaang tur i skogen i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i dag?Jeg tror rett og slett jeg skal ta en sykedag og ikke gjøre så mye. Ble ferdig med den siste av tre eksamener på fredag, og har vært skikkelig forkjølet med feber og tette bihuler siden tirsdag. Hadde ambisjoner om å trene og gå tur med familien i dag, men tror det utgår. Kjennes ut som en dag på sofaen er det riktige, og ambisjonene er nå redusert til å brette og legge på plass tøy og lage middag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i dag?Vi har ikke spist frokost ennå, så det må vi ta først. Hvis sola kommer fram drar nok mann og barn på sykkeltur. Jeg skal plante og luke litt i bedene (blæh, jeg liker ikke hagearbeid) og ellers blir det bare middagslaging og total avslapping i dag.
![]() |
#18 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i dag?Jeg skal shoppe litt i Nice, før jeg finner meg en solstol og nyter et par timer med sol før jeg skal fly hjem i kveld.
![]() |
#19 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i dag?Jeg tror jeg har lovt ungene å dra på et lokalt utemuseum med kafé hvis været er bra, eller bake skolebrød hvis det regner. Egentlig har jeg bare lyst til å drikke kaffe, strikke og pusle i hagen, men så har alt halve dagen gått til å sove ut på skift etter ei rufsete natt. Jeg skal i alle fall fjerne siste rest maskeringsteip av drivbenkene mine og sette ut dem, hente noen pallekarmer til og få beisa dem. Det er kanskje plan nok.
![]() |
![]() |
#20 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i dag?Ungene er hos faren så jeg ligger i senga enda. Skal lage egg og bacon til frokost.
![]() |
|
|