|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
rakkarpus
|
![]() Ny mat til valpen når han har igjen fra kvelden?Lurer på om valpen trenger ny mat om morgenen, når han ikke har spist opp maten fra kvelden før? Han er ikke sånn som spiser opp alt med en gang, har fått beskjed fra oppdretter at vi ikke skal ta fra han maten om han ikke spiser opp med en gang. Gjelder mat som jeg har hatt fiskeolje over.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ny mat til valpen når han har igjen fra kvelden?Jeg har fått beskjed om å ta det vekk etter en halvtime-time. Og så tilby nytt når neste måltid er. Nå er det ikke noe fare for at noe blir igjen her hos oss, men han var litt sånn i starten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Ny mat til valpen når han har igjen fra kvelden?Jeg lurer på om den blir for gammel, og han trenger ny pga det. Fått beskjed fra oppdretter om at han skal ha maten sin til han spiser den opp.
![]() |
#4 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Ny mat til valpen når han har igjen fra kvelden?Jeg hadde nok da servert mindre måltider, og tatt bort om det evt blir noe igjen.
![]() |
#5 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Ny mat til valpen når han har igjen fra kvelden?Vi fikk beskjed om å ta vekk maten etter en halvtime. Når de er valper skal de jo ha mat flere ganger om dagen, husker ikke lengre men var det ikke 3 ganger ila dagen?
![]() |
#6 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Ny mat til valpen når han har igjen fra kvelden?Fiskeolje blir vel harsk om den står ute, men om det var bare tørrfor hadde jeg latt det stå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Ny mat til valpen når han har igjen fra kvelden?Våtfôr blir vel litt ekkelt over natta? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|