Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kule brillesnorer?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-15, 13:50   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kule brillesnorer?

Jeg trenger noen kule brillesnorer, men jeg finner enten kjedelige skolisse-liknende greier, eller totally over the top bling med krystaller og what not. Jeg vil enten ha et enkelt gullkjedeaktig (men er litt redd for å bli grønn i nakken, for jeg har ikke tenkt til å kjøpe ett i ekte gull), eller et litt kult et. Jeg liker f.eks. godt de to grønne Grannycords, men jeg syns de er dyre (og nå har jeg allerede blakket meg på brillene ), og skulle helst hatt uten den rose- eller krystallgreia de har med på alle.

Jeg hadde også likt noen i indianerperlevev, men det finner jeg ikke.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-15, 14:13   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule brillesnorer?

Jeg har noen veldig fine fra Etsy.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-15, 14:15   #3
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Søk på for eksempel "lanyard glasses" + eventuelt farge, materialer mm
https://www.etsy.com/no-en/search?q=lanyard%20glasses

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-15, 14:23   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gjorde det, men jeg fant ingen jeg likte. Det var ingen i min stil.

I tillegg har amerikanerne fått noen helt crazy banana portoregler så det koster typ 600 kroner å få sendt en ert til Norge.

Gammel 01-09-15, 14:28   #5
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

De hadde enkle lenker i gull og sølv på Synsam i Sverige, vil tro de da har her hjemme også?
Tror de kostet 149,-. (Jeg kjøpte de kjedelige skolissene. )

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-15, 15:52   #6
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er vi der? Allerede?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-15, 16:14   #7
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Er vi der? Allerede?

Pøsj, det er hipt med briller.

Gammel 02-09-15, 23:08   #8
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er vi der? Allerede?

Haha, jeg tenkte da jeg så tråden at "hadde ikke vi en tråd en gang om hva vi kom til å skrive om på forumet etter hver som vi blir eldre", og vi hadde temaer som "jeg finner ikke fine koppeholdere til rullatoren min?!" og liktorner og sånt. Jeg tror ikke brillesnorer var på listen, men jeg huske ikke nøyaktig.

Gammel 01-09-15, 15:57   #9
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg laget min av en kjedelig snor og Hamaperler
Bruker tang og klipper de over, fester de så på. Har gjort det samme med laderne mine sånn at jeg får ha dem i fred

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-15, 15:58   #10
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

https://www.google.no/search?q=brill...Z3kLVC9vziM%3A

Ca som dette

Gammel 01-09-15, 15:59   #11
Anne

Anne sin avatar

Standard

Alternativt lage din egen

https://www.google.no/search?q=brill...0hama%20perler

Gammel 01-09-15, 16:00   #12
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvis du finner noe her, så shipper de til Europa for £2.95!

Gammel 02-09-15, 11:14   #13
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Brillene var ikke problemet.

- No. 4 -
Gammel 02-09-15, 11:37   #14
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Brillene var ikke problemet.

Med den prisen jeg har betalt for dem er det ikke snakk om å miste dem. Jeg ser for øvrig mange, adskillig yngre og hippere, med briller og solbriller i brillesnorer, så det er nok du som ikke følger med.

Gammel 02-09-15, 12:33   #15
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Med den prisen jeg har betalt for dem er det ikke snakk om å miste dem. Jeg ser for øvrig mange, adskillig yngre og hippere, med briller og solbriller i brillesnorer, så det er nok du som ikke følger med.

So be it.

- No. 4 -
Gammel 02-09-15, 22:53   #16
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Dattera mi på 19 ønsker seg brillesnor til bursdagen sin. Hun påstår at "alle" har det

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-15, 22:54   #17
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Dattera mi på 19 ønsker seg brillesnor til bursdagen sin. Hun påstår at "alle" har det

Hah! I knew it! I haven't lost it just yet.

Gammel 02-09-15, 23:09   #18
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Men jeg burde selvsagt visst at når trådstarter er Tally, så ville dette komme.

Gammel 03-09-15, 06:34   #19
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trenger ikke slike briller, jeg har avlastningsbriller, helt uavhengig av avstanden jeg se på ting. Så jeg kan ikke løse det med ulike briller. Jeg skal ikke ha dem hengende rundt halsen og plukke dem opp og titte på papirer gjennom den som en gammel ugle, altså. Men jeg er notorisk til å miste og glemme ting, så jeg tenke det kunne være greit med en snor.

Æhhhh! Mener du at jeg er en gammel ugle?

Men det kan muligens vøre noen andre som bare er litt yngre en. Meg som får den utfordringen veldig snart. Så det så.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-15, 12:08   #20
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spørsmålet er en total selvmotsigelse. Ordet "kul" lar seg ikke kombinere med "brillesnor", dessverre.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:45.