|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Din faktiske bucket listAkkurat nå kjenner jeg at min bucket list er i overkant knyttet til å reise, men det er sikkert en del andre ting også. Så jeg er spent på å se hva dere har på lista for å se om det egentlig er ting jeg også har tenkt på. Så det godt mulig at jeg editerer lista mi etterhvert.
![]() |
![]() |
#3 |
Textrovert
|
![]() Sv: Din faktiske bucket listLøpe helmaraton
![]() |
#4 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Din faktiske bucket listJeg har ikke noen sånn liste, og det var nesten ingen ting på din liste jeg har den aller minste dragning mot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Pauset
|
![]() Sv: Din faktiske bucket listHar ikke noe bucketlist, men har ganske konkrete 3 årsmål. Dvs jeg setter meg et mål per 3 år, og jobber sakte men sikkert mot det. Så langt har det medført høyprioritet av småbarnet mitt, en utdannelse, en bra jobb og nå.. en kropp som er i form. Etter hvert. Ca i utgangen av 2017. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Din faktiske bucket listJeg har en liste over steder jeg vil besøke. Den kommer sikkert aldri til å gå tom.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Din faktiske bucket listJeg har ikke noen liste egentlig. Men jeg MÅ tilbake til Australia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Din faktiske bucket listJeg har ikke noen sånn liste og føler ikke at jeg "må" noe heller.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Din faktiske bucket listHar ingen liste, men et par av tingene som absolutt må gjøres med barna er å vise dem universitetet der jeg studerte (Florida), besøke Disney World (også Florida) og vise dem litt av USA.
![]() |
#12 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Din faktiske bucket listMin inneholder mest reising og møter med andre kulturer:
![]() |
#15 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Din faktiske bucket listHar ingen liste. Men jeg har steder jeg har lyst å reise til og mennekser jeg vil møte igjen.
![]() |
#16 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Din faktiske bucket listJeg har vært på tv, det er en av de få tingene jeg har drømt om og virkelig følte jeg kunne krysse av på lista.
![]() |
#17 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Din faktiske bucket listFå barnebarn! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Din faktiske bucket listOg før bestemorstiden, reiser jeg/vi jorden rundt med barna våre, noe vi bruker rundt seks mnd på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Din faktiske bucket listReiselisten min er utømmelig.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 06-05-16 kl 00:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Din faktiske bucket listJeg er altfor traust til å ha en slik liste, jeg hadde ikke gjort en brøkdel av det som var ramset opp på den lange fra FB heller. Ri på elefant? Sikkert en opplevelse det, men jeg kan fint dø uten å ha gjort det.
![]() |
|
|