|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Cuya maler videre] KjøkkenveggeneJeg har sett på de fargene som er i Jotun Earth "kolleksjonen" eller hva man skal kalle det. Der var det noen fine, nøytrale farger, syntes jeg.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: [Cuya maler videre] Kjøkkenveggene
Vi har akkurat malt green harmony i stua og lurer på washed linen på kjøkkenet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Boler'o?
![]() Sv: [Cuya maler videre] KjøkkenveggeneNå så jeg på bildet av fargene på veggen min, og jeg tror det er blek sand jeg liker best. (Hadde nemlig en fargeprøve av den også, siden jeg er så glad i sand.) Varmgrå er ikke så lys, ser jeg nå.
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08 "Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli Sist redigert av sindrome : 06-05-16 kl 08:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: [Cuya maler videre] KjøkkenveggeneVi har en gråfarge som ikke heter noe (fordi jeg maste meg frem til den selv i malebutikken.
![]() |
#7 |
Boler'o?
![]() Sv: [Cuya maler videre] KjøkkenveggeneTidløs er ikke gul i alle fall. Ganske hvit syntes jeg, men veldig "lett"....
![]() |
#9 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: [Cuya maler videre] KjøkkenveggeneJeg tenker at "refleksjon" og kan funke jeg da... den er fin - ikke noe gult i seg. Minner kanskje om tidløs, men kanskje litt mer hvit? sannelig meg ikke sikker.
![]() |
#11 |
Boler'o?
![]() Sv: [Cuya maler videre] KjøkkenveggeneJeg har refleksjon i stua og liker den, synes den er mer rosa enn tidløs, uten å ha sett dem ved siden av hverandre.
![]() |
#15 |
Kidding, right?
|
Jotun sine navn på disse:
Det er jo litt rart, det er bare hvitt og svart i dem. Men det er klart, det kommer jo an på lys og andre objekter i rommet som evt speiler/lager illusjoner. Vi har Morgendis på gulv og tak (anbefaler veldig å ha samme farge på vegger og tak, det gir et veldig helhetlig inntrykk!) og den ser helt hvit ut. Behagelig hvit, ikke Blendahvit eller klorhvitt.
Sist redigert av Miss Norway : 08-05-16 kl 17:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
etterpåklokest
|
Jeg vet, de skal jo være nøytrale. Men de er det ikke på veggen, de påvirkes veldig av omgivelsene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Glamorøs
|
![]() Sv: [Cuya maler videre] KjøkkenveggeneVet ikke, Pelen. Den har ingen slik kode. Den de påsto var så lite oppfra hvit som det gikk kan var slett ikke det, så jeg fikk dem til å ta mindre og mindre svart til jeg var fornøyd.
![]() |
#19 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: [Cuya maler videre] KjøkkenveggeneSer fin ut! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|