|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Noe som skjer for barn i Bergen i dag?Er Barnas hus stengt for sommeren? Fant at det er noe på Vitensenteret, men det var fra 5 år.
![]() |
#2 |
Skrekkøgle
|
![]() Sv: Noe som skjer for barn i Bergen i dag?Jeg vil tro du kan ta Iben med på Vitensenteret, selv om det er fra fem år, dersom hun sitter i vogn. Er det ikke bare "underholdningen" som er fra fem år og opp, og ikke hele senteret? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Noe som skjer for barn i Bergen i dag?Joda, men det var kjemiopplegget som Emma ville gå på. Hun digger alt sånt. Og iom at Iben ikke la seg til å sove før 04 i natt, så kan vi ikke dra på noe som krever rolige unger. Nei, ser ut til at det blir lekeplassen.
![]() |
#5 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Noe som skjer for barn i Bergen i dag?Jørgen er her også, om soff vil leke.
![]() |
#9 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Noe som skjer for barn i Bergen i dag?Kl. 1100 - 1500 er det åpen dag i den nye hovedbrannstasjonen på Nygårdstangen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|