|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
|
![]() Har du sett Happy Valley? Hvis ikke må du se Happy ValleyJa, hvis du har litt sans for britisk krim, da. Denne synes jeg er spesielt god, dyktig spilt, snev av realisme, og ikke minst er åpningslåta av Jake Bugg helt super. (Kilde: youtube.com)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du sett Happy Valley? Hvis ikke må du se Happy ValleyJeg har sett den, den er fantastisk! Jeg anbefalte den til en venn, og han sa at den var alt annet enn "happy" |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Har du sett Happy Valley? Hvis ikke må du se Happy ValleyHerreguuud! Jeg kom akkurat på at jeg har jo sett alle sesongene!
![]() |
#4 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Har du sett Happy Valley? Hvis ikke må du se Happy ValleyJa, den er bra.
![]() |
#5 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Har du sett Happy Valley? Hvis ikke må du se Happy ValleyDen er helt fantastisk, noe av det beste jeg har sett på mange år. Jeg ser veldig lite på serier, men da velger jeg gjerne britisk krim av det mørkere slaget.
![]() |
#9 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Har du sett Happy Valley? Hvis ikke må du se Happy ValleyTakk for tips!
![]() |
#10 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Har du sett Happy Valley? Hvis ikke må du se Happy ValleyVi begynte å se den sammen, men så sto Audio Description på uten at vi skjønte det, så først ga vi opp, og så - da jeg hadde fått skrudd av AD for godt - ville ikke mannen se likevel. Så et par-tre episoder, bare. Spørs om det ikke er sånn at jeg må sitte oppe om nettene og se den aleine. (Og så jeg som skal begynne å legge meg tidlig og komme tidsnok på jobb og sånn...)
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Har du sett Happy Valley? Hvis ikke må du se Happy ValleyJeg er ikke en seriebinger egentlig, og er troløs og dropper fort ut hvis jeg ikke liker det ordentligordentligordentlig, men denne så jeg en sesong av på en kveld. Og natt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Har du sett Happy Valley? Hvis ikke må du se Happy ValleyHelt enig. Sesong 1 lå akkurat ute på nrk nett. Kjempebra. Elsker at folk ser ut som folk, fremfor csi.
![]() |
#13 |
|
![]() Sv: Har du sett Happy Valley? Hvis ikke må du se Happy Valley
Jah! Det er helt fantastisk. Britene er jo gjerne litt mindre, eh, polerte, men denne er i særklasse synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du sett Happy Valley? Hvis ikke må du se Happy ValleyHappy Valley!
![]() |
#15 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Har du sett Happy Valley? Hvis ikke må du se Happy ValleySett og liker!
![]() |
#19 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Har du sett Happy Valley? Hvis ikke må du se Happy ValleyJepp, en av favorittene! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|