|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Gal kattedame
|
Teletubbiene - finnes de fortsatt?Jenta vår på 2 år så en kort reklamesnutt for Teletubbiene og tok helt av. Denne 2 min. demogreia har nå gått gang på gang på gang i de siste dagene her og hun er så lykkelig. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hertuginne
|
Sv: Teletubbiene- finnes de fortsatt ?Jepp de finnes (dessverre) og det omtrent overalt. Sjekk på lekebutikker, der pleier utvalget å være ganske bra.
|
|
|
#3 |
|
Bedreviter
|
Sv: Teletubbiene- finnes de fortsatt ?Det er ingen mangel på Teltubbier i verden – heller ikke på DVD. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Teletubbiene- finnes de fortsatt ?Nå får jeg ei lykkelig trulte i morra, hun skal jammen meg få en film. Det er meldt store nedbørsmengder her i morgen også så det kan jo være like grei. Så får vi se hva storebrødrene mener om den saken. hehe. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Teletubbiene- finnes de fortsatt ?Jeg klikker snart mentalt av Teletubbies. Prinsen vil bare se det. Heldigvis vil han helst se den engelske versjonen vi har nå. (Teletubbies and the snow) - Den er liksom ikke fullt så anmasende likevel.
|
|
|
#7 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Teletubbiene- finnes de fortsatt ?Teletubbiene er helter her i huset også.
|
|
|
#8 |
|
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Teletubbiene- finnes de fortsatt ?Her var teletubbiene en stor hit frem til for ikke lenge siden.
|
|
|
#9 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Teletubbiene - finnes de fortsatt?Hvorfor er dere overasket over at unger liker et program som jo er laget for de aller minste. Det er jo brukt bevisste virkemidler for å fenge de rundt 2. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Teletubbiene - finnes de fortsatt?
Godt poeng. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Teletubbiene - finnes de fortsatt?
Det har vi. Mange tubbiefilmer. Eneste måten å overleve tubbiene på. |
|
|
|
#13 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Teletubbiene - finnes de fortsatt?Det går over ... |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Teletubbiene - finnes de fortsatt?Åååå Teletubbiene - jeg savner dem! *mimre mimre* |
|
|
|
![]() |
|
|